ایجاد موج مو – آموزش ایجاد موج مو

فهرست مطالب

ایجاد موج مو

امروز قصد داریم در هشت مرحله برای موی مورد نظر خود ، موج ایجاد کنیم .
ما در هر زمانی از سال موی فر ، کامل نشده و موج دار مانند ساحل را دوست داریم . در نظر داشته باشید داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم و روز های زیادی را احتمالا در کنار دریا سپری خواهیم کرد . هیچ زمانی مناسب تر از الان نیست که این استایل از آموزش آرایشگری را روی مور خود اعمال کنیم . خبر خوب این است که ، اعمال این سبک بسیار ساده است . تنها چیزی که نیاز دارید یک اتو موی تخت است ؛ بله یک اتو موی تخت . چون این استایل در آموزش آرایشگری به نظر ساده می رسد ، نیازی به زحمت فراوان ندارد و کار خاصی روی موی خود انجام نمی دهید ، موی شسته نشده در این کار می تواند بسیار مناسب باشد . نقل قولی درک ویلیامز آرایشگر معروف داریم که اهل لس آنجلس است :

استفاده از این سبک یک راه عالی برای زندگی دادن به مو هایی است که دو یا سه روز شسته نشده اند .

یا از طرف دیگر ، ایشان بیان می کند :

اگر به دنبال مدل مویی 2 دو یا سه روزه هستید این مدل مو مناسب شما است .

ابزارتان را بردارید و آین آموزش آرایشگری را که توسط ویلیامز آماده شده است را انجام دهید .

موارد مورد نیاز

  • اسپری غبار اقیانوس SACHAJUAN
  • پودر حجم دهنده ی SACHAJUAN
  • کرم سبک دهی SACHAJUAN
  • اتو موی تخت
  • سشوار
  • کلیپس مو

1: روی موی خشک ، به آرامی اسپری غبار اقیانوس SACHAJUAN را بپاشید . این محصول برای بیرون آوردن بافت موی شما بسیار مناسب است و کمک می کند هر تغییر و حجمی را که با استفاده از ابزار حرارتی ایجاد می کنید ، برای موی خود نگه دارید .
ایجاد موج مو
2: سپس ، با استفاده از دست های خود ، گره های موجود در مو را باز کنید . قسمت های مختلف مو را از هم جدا کنید و شاخه های دل به خواهی از مو را دور انگشت خود بپیچید . استفاده از یک سشوار به سرعت پس از این کار به شما کمک می کند تا استایل مورد نظر خود را حفظ کنید .
ایجاد موج مو
3: با این که این کار زمان بیشتری از شما می گیرد ولی ویلیامز پیشنهاد می کند که موی خود را قسمت بندی کنید تا زاحت تر بتوانید در آن موج ایجاد کنید . قسمتی از بالا و جلوی مو را در بالای سر خود جمع کنید و آن را با کلیپس ببندید . بخش های دیگر و بخش زیری آن را نیز رها بگذارید و اجازه دهید روی شانه و پشت شما ریخته شوند .
4: قسمتی از پایین مو های جلویی خود را بگیرید و آن را در اتو موی تخت قرار دهید و مچ دست خود را بپیچانید تا آن ها را رو به عقب بکشید . این کار را همان طور که در عکس مشخص است ، دور از صورت خود انجام دهید . موقعیت موی خود را برای چند لحظه نگه دارید و سپس آن را رها کنید .
ایجاد موج مو
5: برای شاخه های مشابه موی خود ، 2 تا 3 اینچ پایین آن را اتو بکشید و روند آن را مطابق مرحله ی 4 انجام دهید ؛ ولی به جای این که اتو را رو به عقب بکشید ، به جلو بکشید . به پایین کشیدن اتو ادامه دهید ؛ این کار باید به طور متناسب بین عقب کشیدن و جلو کشیدن اتو تعویض شود . هر گاه که شاخه ی مو به پایان رسید ، تیپ مو را کمی صاف کنید تا احساس نا تمامی دهد . ظاهر باید در نهایت طوری شود که انگار به هم ریخته است ولی نباید زیادی آن را نشان دهد . مراحل 3 تا 5 را برای قسمت دیگر مو نیز انجام دهید .
ایجاد موج مو
ایجاد موج مو
6: اجازه دهید قسمت های تمام شده ی جلویی روی شانه ی شما بریزند تا دست و پا گیر شما نشوند . سپس روی پشت مو های خود کار کنید . قسمت بالایی را کلیپس بزنید و از شر آن راحت شوید و اجازه دهید قسمت های پایینی شل بماند . این قسمت را مانند عکس به دو بخش تقسیم کنید . سپس این قسمت ها را موج دار کنید و تکنیک های مراحل 4 و 5 را انجام دهید .
ایجاد موج مو
7: وقتی که همه قسمت های موی شما موج دار شد مقدار کمی از کرم مو مثل کرم سبک دهی SACHAJUAN را به انتهای موی خود بمالید تا حالت y به خود بگیرد .
ایجاد موج مو
8: در نهایت ، یک شامپوی خشک مثل پودر حجم دهنده ی SACHAJUAN را روی ان اسپری کنید تا به آن حجم اضافه کنید و ظاهری مدرن به آن بخشید . این محصول ، کمک می کند چربی موجود در ریشه ها را جذب کنید و به بدن شما کمک می کند .
ایجاد موج مو
ایجاد موج مو

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی