بافت تیغ ماهی – آموزش بافت تیغ ماهی ( قسمت دو )

فهرست مطالب

بافت تیغ ماهی

خب ، نوبت به بافت تیغ ماهی شماره 1 در این آموزش آرایشگری می رسد که شکل بزرگ تری از خود را نشان خواهد داد .
[aparat id=’ZreLU’]
با استفاده از دو بخش از مو شروع می کنیم . همین روند را ادامه دهید و این قسمت را آماده کنید . سپس مرحله ی اول این است که قسمت کوچکی از مو را از یک طرف بگیرید . یک جورایی انگار یک بخش را به دو قسمت تقسیم کردیم .
مرحله ی دوم این است که آن را در بخش دیگر قرار دهید . این کار را باید برای بخش و قسمت دیگر موی نیز انجام دهید .
مرحله اول این است که که شما بخشی از مو را بگیرید ، مثل چیزی که در فیلم مشاهده می کنید و مرحله ی دوم این است که آن را به سمت بخش دیگر ببرید .
یک بار دیگر ، مرحله ی اول : یک بخش را انتخاب کنید . مرحله ی دوم : آن را به سمت بخش دیگر ببرید .
سپس بخش ها را عوض کنید .
مرحله ی اول : یک بخش را انتخاب کنید .
مرحله ی دوم : آن را به سمت بخش دیگر هدایت کنید .
من فکر می کنم همان طور که در ظاهر مشخص است ، انگار شما دارید یک توپ را پرتاب می کنید . شما توپ را به سمت دیگر پرت می کنید و سمت دیگر توپ را به شما بر می گرداند .
و وقتی شما دوباره توپ را پرتاب می کنید ، مثل یک بازی انداختن و گرفتن ( بیس بال ) به نظر می رسد . این کار تا پایین موی شما انجام می شود .
و در آخر بافت تیغ ماهی شما آماده است .
حال اجازه دهید که به بخش دوم آموزش بپردازیم ؛ این که چگونه از انگشت های خود برای این بافت در آموزش آرایشگری استفاده کنید .
کل این بافتی که مشاهده می کنید با دو بخش سر و کار دارد . شما باید طوری این بخش ها را در دست بگیرید که انگار پرچم یا لیوان بزرگی در دست دارید . پس شما باید تمام دست خود را دور آن ها بپیچید .
دست های شما باید تا جایی که می تواند در بالا ترین قسمت این بخش ها قرار گیرند تا به یکدیگر نزدیک باشند . ( اولین جایی که بخش ها شروع به جدا شدن از یکدیگر می کنند )
در مرحله ی اول شما باید یک فضای خالی بین دو بخش ایجاد کنید . با این کار ، شما یک بخش کوچک ایجاد می کنید که بعدا بتوانید آن را به مکان های مربوطه منتقل کنید .
شما می توانید با انگشت اشاره یا شست خود این تقسیم بندی را در آموزش آرایشگری انجام دهید . این کار را در قسمت بیرونی بخش مورد نظر خود انجام می دهید .
منظورمان از قسمت های بیرونی را به طور کامل در ویدئو نشان داده ایم . ( بخش هایی که از مرکز بافت دور هستند )

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی