بافت صاف مو ( قسمت سه )

فهرست مطالب

بافت صاف مو

اکنون ما 2 دم اسبی متفاوت در این آموزش آرایشگری داریم . می خواهم خیلی با احتیاط اولین دم اسبی خود را به عقب باز گردانم و آن را از از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنم .
برای این که از شر آن ها خلاص شوم هر کدام را روی جلوی یکی از شانه های خود می اندازیم .
حال دومین دم اسبی خود را می گیرم و آن را در بالای سر خود قرار می دهم و جای آن را تثبیت می کنم .

[aparat id=’QoBbg’]

قسمت بعدی که می خواهیم با آن سر و کار داشته باشیم ، در بخش میانی گوش قرار دارد و اکنون من می خواهم این دو قسمت را که از دم اسبی اول ایجاد کرده بودم و روی شانه های خود انداخته بودم وارد بازی کنم .
آن را دقیقا زیر دم اسبی آخری که ایجاد کردید قرار دهید . آن را در بالای سر خود قرار می دهم تا جلوی دست و پای من را نگیرد .
اکنون آخرین اکستنشن باقی مانده را بر می دارم و کلیپس آن را به صورت وارونه به موی خود متصل می کنم و آن را در قسمت زیری محکم می کنم .
حال می خواهم این قسمت را گره بزنم و اکنون می توانید مشاهده کنید که ما اولین قسمت مورد نظر خود را ایجاد کرده ایم . درست مثل مرحله ی قبل این آموزش آرایشگری ، دومین دم اسبی ایجاد شده را باز کنید ، آن را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و سپس هر قسمت را روی یکی از شانه ها قرار دهید تا آن ها را از سر راه کنار بزنید .
حال می خواهم دم اسبی سومی که ایجاد کردم را بگیرم و آن را با امنیت کامل در بالای سر خود قرار دهم . حال می خواهم آخرین اکستنشن دوتایی که ایجاد کرده بودم را بردارم و آن را به صورت کاملا معمولی در قسمت میانی وصل کنم . در این قسمت قرار است دم اسبی بعدی ایجاد شود . کار این دم اسبی حجم دادن و بلند کردن طول مو در این آموزش آرایشگری است .
حال من می خواهم همه ی موی باقی مانده را جمع کنم و آن ها را با یک الاستیک ببندم . اکنون من فکر می کنم شما الگویی که ایجاد شده است را می توانید مشاهده کنید . پس شما نیاز دارید که همین روند را ادامه دهید .
خب اکنون که بازو های من خسته شده است ، ادامه ی مو را روی شانه ی خود قرار می دهم و این الگو را تا پایین انجام می دهم .
وقتی که به انتها برسید ، چیزی که باید داشته باشید مطابق ویدئو است .
اما هنوز تمام نشده است .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی