مدل موی بافت تاج هلندی

فهرست مطالب

موی تاج هلندی

امروز هم با یکی آموزش آرایشگری دیگر در زمینه ی استایل دهی مو در خدمت شما عزیزان هستیم .
بافت های هلندی مدلی نیستند که من به شخصه در آن ها استاد شده باشم اما اگر شما رابطه ی خوبی با بافت مو دارید ، پیاده سازی این سبک از مو برای شما بسیار آسان خواهد بود و تمامی مو را از گردن شما دور نگه می دارد .
این مدل ، یکی از مدل هایی در آموزش آرایشگری است که من به شدت به آن علاقه دارم .
همچنین شما می توانید این مدل را با بافت های معمولی نیز پیاده سازی کنید و نیازی نیست که حتما از بافت هلندی استفاده کنید .
خیلی ساده دو بافت که کمی شل باشند را اضافه کنید . این دو بافت را از پشت جلوی شانه های خود بیندازید ، سپس آن ها را با استفاده از سنجاق سر به سمت مخلف سر خود در پشت ، محکم کنید .

[aparat id=’xc12n’]

این کار به پیچیدگی بافت هلندی که قبلا گفتیم نیست و در واقع کمی از آن آسان تر نیز هست . این مدل در آموزش آرایشگری باعث می شود موی شما از جلوی دست و پای شما برداشته شود .
این مورد یکی از مهم ترین جنبه هایی است که هر کسی در فصل تابستان می خواهد برای موی خود داشته باشد تا از شر آن ها راحت شود .
اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید هیچ گره ای در موی شما وجود نداشته باشد و به راحتی بتوان در آن دست کشید . قسمتی از آن را به سمت کنار و رو به پایین ببرید .
قسمتی از مو را در بالای سر خود بگیرید و آن را به سه شاخه ی مساوی تقسیم کنید . حال شاخه ای را بگیرید که در نزدیک ترین فاصله از صورت شما قرار دارد و آن را زیر شاخه ی میانی قرار دهید .
سپس شاخه ی بیرونی را بگیرید و آن را هم زیر شاخه ی میانی ببرید .
دوباره باید نزدیک ترین شاخه به صورت را بگیرید و قسمت دیگری از موی آزاد را به ان اضافه کنید و هر دو را زیر شاخه ی میانی خود قرار دهید .
سپس شما باید دوباره این کار را با شاخه ای که بیشتری فاصله را از صورت شما دارد انجام دهید ؛ یعنی قسمتی از موی آزاد را به ان اضافه می کنید و هر دو را با هم زیر شاخه ی میانی قرار می دهید .
حال باید دوباره همین کار را با شاخه ای که به صورت شما نزدیک تر است انجام دهید و مقداری موی آزاد به آن اضافه کنید . سپس آن ها را به زیر قسمت میانی می برید .
همین طور این روند از آموزش آرایشگری را برای شاخه ی بیرونی و نزدیک ترین شاخه به صورت انجام می دهیم .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی