مدل موی خیس متناسب با موی شما ( قسمت دوم )

فهرست مطالب

مدل موی خیس

در قسمت قبلی نحوه ی سبک دهی مو بر اساس موی صاف و موج دار را به طور کامل توضیح دادیم . همچنین بیان کردیم برای هر یک به چه محصولاتی نیاز داریم و در هر مرحله چه مقدار باید از آن ها استفاده کنیم .

موی فر

وسایل مورد نیاز : کرم بامبل حالت دهنده ی De Coco ، اسپری چرب کننده ی موی فر Luminous ، ژل استایل دهی گیاهی FURTERER ، برس موی RAINCRY

  1. موی فر به اسپری بیشتری نیاز دارد تا به خوبی خیس شود ، جدا شود و انتهای آن قفل شود تا ظاهری خیس داشته باشد . متخصصان لیلیوم سرخ پیشنهاد می کنند که آب و حالت دهنده هایی را اضافه کنید که نارگیل داشته باشند ؛ برای مثال بامبل de Coco و آن ها را در بطری پلاستیکی اسپری ریخته و مخلوط کنید . مخلوط را به خوبی تکان دهید و روی موی خشک خود اسپری کنید و سپس آن را شانه کنید .
  2. موی فر اغلب اوقات محصولات مورد استفاده را جذب می کند و به سرعت خشک می شود . پس با استفاده از روغن سعی کنید موی خود را طوری نگه دارید که خیس به نظر برسد . می توانید از یک اسپری چرب کننده ی بدون سیلیکون استفاده کنید ؛ برای مثال اسپری چرب کننده ی موی فر Luminous . این اسپری باعث می شود در نهایت فر ها بدرخشند و وزن کمی را داشته باشند .
  3. برای موی کوتاه : یک چهارم از ژل استایل دهی گیاهی FURTERER را روی موی خود بمالید و به صورت مستقیم رو به عقب آن را شانه کنید تا ظاهری یک دست و رو به عقب داشته باشد .
  4. برای موی متوسط تا بلند : از پس گردن خود شروع کنید و در پشت سر خود یک فضای یک دست ایجاد کنید . یک چهارم از ژل استایل دهی گیاهی FURTERER را به موی خود اضافه کنید و با استفاده از انگشتان ، موی خود را شانه بزنید . دوباره از این ژل برای قسمت هایی استفاده کنید که مانع کار شما می شوند . وقتی که به تاج سر خود رسیدید شاخه های موی خود را رو به عقب و به صورت مستقیم برس بزنید تا به بقیه قسمت ها برسید . مطمئن شوید که پس ز این کار موی شما به پوست سر شما چسبیده باشد . مقداری ژل را اضافه کنید گره ها و فر ها را باز کنید و به ظاهری که می خواهید برسید .

موی کویلی ( فر با حجم )

محصولات مورد استفاده برای این مو : حالت دهنده و نرم کننده ی RENE FURTERER Lissea ، روغن موی فشرده ی SACHAJUAN ، ژل R+CO Wall St مخصوص مو های سخت ، برس ترمیم کننده ی RAINCRY

  1. مثل موی فر ، موی کویلی نیز وقتی صحبت از باز کردن فر و جدا کردن مو می شود ، به توجه بیشتری نیاز دارد . آب و حالت دهنده ای که آووکادو دارد ( مثل حالت دهنده و نرم کننده ی RENE FURTERER Lissea ) را با هم مخلوط کنید و در یک بطری اسپری پلاستیکی بریزید . این مخلوط را به خوبی تکان دهید و روی موی خود بپاشید و سپس آن را شانه بزنید تا مقدار گستردگی حجم مو را کنترل کنید .
  2. حالت موی کویلی را یک دست و درخشان نگه دارید . این کار را می توانید با استفاده از روغن مو انجام دهید . ما پیشنهاد می کنیم از محصولی استفاده کنید که شامل روغن آرگان تقویت شده باشد ؛ برای مثال روغن موی فشرده ی SACHAJUAN
  3. برای موی کوتاه : مقدار کمی از ژل R+CO Wall St مخصوص مو های سخت را روی موی خود بمالید و به صورت مستقیم رو به عقب شانه بزنید تا براقیت بالایی داشته باشد .
  4. برای موی متوسط تا بلند : از پس گردن خود شروع کنید . بخش مناسبی از آن جا را آماده کنید . یک چهارم ژل R+CO Wall St مخصوص مو های سخت را اضافه کنید و شانه بزنید . این ژل سخت را دوباره به قسمت هایی اضافه کنید که مانع کار شما می شوند . وقتی به تاج سر خود رسیدید ، شاخه های مو را رو به عقب و مستقیم شانه بزنید تا به سایر بخش ها برسید . موی شما باید به کف سر شما چسبیده باشد و پشت گوش شما قرار گرفته باشد . برای این که حالت خود را از دست ندهد به انتهای موی خود مقداری ژل اضافه کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی