احیای پوست پس از تعطیلات

فهرست مطالب

احیای پوست

می خواهیم بدانیم پس از تعطیلاتی که می گذرانیم چگونه باید پوست خود را احیا کنیم ؟
15 فروردین سال 1399 که آخرین سال قرن 14 شمسی است ، آخرین روز تعطیلات نوروزی است . بنابراین خود را آماده ی آن کنید زیرا شب سختی در انتظار شما خواهد بود . اکثر ما اهداف بزرگی در سال 1399 داریم . هر چند ، جمع کردن انرژی پس از چندین روز تعطیلی در روز 16 فروردین کار سختی به نظر می رسد ؛ مخصوصا وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید میکاپ دیشب شما کاملا به هم ریخته است .
تمام این حرف ها را گفتیم تا بگوییم ، اولین روز کاری سال اغلب اوقات نمی تواند هدف جمله ی ” از فردا شروع می کنم ” را تحقق بخشد و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند . این دقیقا مسئله ای است که ما در نظر داریم در سال 1399 مشکل آن را حل کنیم و اجازه دهیم در سال 1398 باقی بماند . امسال ، می خواهیم چالش جدیدی را با صورت و جنبه های جدید تر تجربه کنیم . این راهنما به شما کمک خواهد کرد که پس از خوش گذرانی های متوالی در این چند روز ، به زندگی عادی خود برگردید و به دنبال اهداف خود روید . پس لطفا نگاه مثبتی به سال جدید داشته باشید !

کرم گیاهی پاکسازی پوست Farmacy

اجازه دهید واقع گرا باشیم . احتمالا شما خیلی خسته خواهید بود که بخواهید پس از این مدت تعطیلی طولانی و خوش گذرانی های متعدد ، میکاپ خود را پاک کنید . نگران نباشید ، اگر مثل ظاهر آخرین روز تعطیلات خود باشید ما شما را قضاوت نخواهیم کرد . خوشبختانه ، کرم گیاهی پاکسازی پوست در اعماق منافذ پوست شما فرو می رود و میکاپ سفت و سختی را که در خواب نیز همراهتان داشته اید از بین می برد . این مرهم روغن آفتابگردان و گیاه مورینگا استخراج می شود و عصاره و روغن ریشه ی زنجبیل ، مخلوط سر سخت ترین میکاپ ها را از بین می برد . همراه این میکاپ ، چرک ، دوده و نا خالصی ها را نیز از بین می برد پس شما می توانید اولین روز سال نو را با صورتی شاداب شروع کنید .

ماسک مرطوب کننده ی Caudalie

اگر تعطیلات نوروزی و خورد و خوراکی که داشته اید باعث خشکی پوست شما نشد ، می توانید خود را یک فرا انسان بدانید . اما فقط برای این که در امنیت کامل باشید ترکیبی از هیدراتاسیون شبنم به چهره ی خود بدهید . می توانید این کار را با ماسک مرطوب کننده ی Caudalie در روز 16 فروردین انجام دهید . فرمول این ماده حاوی مقدار زیادی روغن دانه ی انگور و وینولوور تثویت کننده ی پوست است . این ماسک یک بستر محافظ پوست ایجاد می کند که لایه های رطوبت رسانی را بازسازی می کند ، سفتی را تسکین می دهد و باعث درخشش پوست می شود . از این ماسک تسکین دهنده ی پوست استفاده کنید و در سال 1399 به صورت هفتگی از آن استفاده کنید تا به یک عادت تبدیل شود .

مولکول های خوب نیاسینامید برای درخشان کردن پوست

وقتی که دیر وقت می شود سر ما شروع به درد گرفتن می کند و ظاهر ما نیز کمی کدر می شود . خوشبختانه ، مولکول های خوب می دانند که چگونه پاکسازی پوست را انجام می دهند و در این روند ظاهر شما را نیز شفاف تر می سازند . فرمول این محصول از نیاسینامید ( ویتامین B3 ) و فرم پایداری از ویتامین C تشکیل شده است . این محصول که باعث درخشان شدن پوست می شود و ظاهر کدر را از بین می برد ، رنگ پوست را یکنواخت می کند و منافذ پوست را باز می کند ت به طور موثر مشکلات پوستی شما را درمان کند .

مرطوب کننده Mr. Reliable – مورد قبول شیمیدان ها

قبل از این که اولین میکاپ سال 2020 خود را انجام دهید ، مطمئن شوید از مرطوب کننده ای استفاده کنید که بتوانید تمام 365 روز سال آن را به کار بگیرید . Mr. Reliable شامل مخلوطی از هومکتانت ، امولینت نرم کننده ی پوست و اکلاسیو های محافظ ( پماد های مرطوب کننده ) است که هر تحریک ناشی از شیطنت های سال نوی شما را آب رسانی می کند و تسکین می دهد .

پاک کننده ی ذغالی UMA

سلول های مرده ی سال گذشته را با استفاده از یک پاک کننده از بین ببرید تا سطح پوست شما نو شود و روغن موجود در آن آزاد شود . شما با این کار می توانید با شروع سال جدید از شکستگی هایی که ممکن است در سطح پوستتان داشته باشید رهایی پیدا کنید . این محصول با مواد قدرتمندی مثل ذغال بدون آلودگی و گیاهان ضد میکروبی تشکیل شده است . این پاک کننده به سطح پوست شما نفوذ می کند تا آن را تمیز کند ، تسکین دهد و تغذیه کند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی