آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان

فهرست مطالب

مدل موی بان

خانم Creighton Bowman که یک مدل معروف در آموزش آرایشگری و سبک های مختلف مو است یک راه ساده به ما نشان داد که موی خود را با استفاده از یک بان به هم ریخته رو به بالا ببندید . این مدل بسیار زیبا و پر بار است . ما مدل موی های به هم ریخته که در بالا جمع می شود را در آموزش آرایشگری دوست داریم ، شما چطور ؟

موارد مورد نیاز

  • اسپری مو
  • موس مو یا محصول افزایش دهنده ی حجم
  • اسپری درخشان کننده یا کاندیشنر تهویه
  • شامپوی خشک
  • سنجاق سر ، کلیپس و شانه

مراحل

1: قبل از این که این کار را شروع کنید ، احتمالا بخواهید برای به دست آوردن بهترین نتیجه احتمالا بخواهید که گره های موجود را باز کنید . خانم بومن پیشنهاد می کند از ترکیب محصولاتی استفاده کنید که به موی شما حالت y ببخشد . در این جا ، او از دو محصول فوم حجم دهنده ی René Furterer VOLUMEA و اسپری جدا کننده ی René Furterer FIORAVANTI استفاده کرده است تا به مو ها درخشش خاصی اضافه کند . اگر موی شما واقعا سالم است ، زیاد از این محصولات استفاده نکنید . اگر موی شما به صورت طبیعی ضخیم و دارای فر است ، کمی بیشتر از این محصولات استفاده کنید . قبل از این که موی شما در آموزش آرایشگری خشک شود این محصولات را استفاده کنید ؛ چه این خشک شدن با استفاده از فضا باشد یا با سشوار انجام گیرد .
آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان
2: در ابتدا مو های خود را بکشید و با استفاده از یک نگهدارنده آن را حالت دم اسبی ببندید . در آخرین حلقه ، به جای این که همه ی شاخه های مو را بکشید اجازه دهید انتهای شاخه ها روی صورت شما بریزد . شما می توانید با این کار برای ایجاد یک حلقه ی مو روی الاستیک استفاده کنید .
آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان
3: انتهای مو هایی که به الاستیک نچسبیده اند را جمع کنید ، جدایشان کنید و آن ها را به سمت عقب ، دور پایه ی نگهدارنده ی دم اسبی بکشید . این کار باعث می شود یک شکل بان روی سر شما ایجاد شود که در بالا ترین حلقه ی موی شما قرار می گیرد .
آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان
4: حلقه ی بالایی را ثابت نگه دارید تا به سر شما بچسبد و شکل خود را حفظ کند . احتمالا شما مجبور شوید اندکی آن را تغییر دهید تا شکل مورد نظر شما در این آموزش آرایشگری ایجاد شود . از اسپری مو استفاده کنید تا آن را در جای خود نگه دارد .
آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان
5: انتهای موی خود را در حلقه فر ببرید یا اجازه دهید خارج از آن باقی بماند ؛ این بسته به سلیقه ی شما دارد که چه ظاهری را بپسندید . وقتی که به ظاهر مورد علاقه ی خود رسیدید آن را با سنجاق سر ثابت نگه دارید و طوری شکل دهید که مطابق سلیقه ی شما باشد . خیلی راحت بود ؛ نه ؟
آسان ترین مدل موی بان به هم ریخته در جهان

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی