اسپری تقویت کننده ی موی صاف

فهرست مطالب

اسپری تقویت کننده

ما همیشه چیزی را می خواهیم که نمی توانیم داشته باشیم . بعضی از ما مو های صاف فوق العاده ای داریم و تعاریف زیادی در مورد حالت صاف و ابریشمی آن دریافت می کنیم . برای این که به آن حجم دهیم گاهی اوقات دوست داریم که در آن موج یا فر ایجاد کنیم . مشکل در این است که موی خود را چگونه پس از یک روز صبح که از اتوی فر مو و محصولات دیگر استفاده کردیم ، دوباره به صورت صاف در بیاوریم . در جالی که شاید ما همیشه به کسانی حسادت خواهیم کرد که زیبا به دنیا آمده اند و فر طبیعی فنر مانند دارند ، با استفاده از یک اسپری آموزش آرایشگری می توانیم تظاهر کنیم که بخشی از این گروه هستیم ؛ حتی اگر این ظاهر موقتی باشد .
بنابراین ما تصمیم گرفتیم کمی جست و جو کنیم تا در نهایت اسپری مویی را پیدا کنیم که بتواند تمام طول روز حالت فر مو را حفظ کند و تا شب دوام بیاورد . بهترین اسپری مویی که برای آموزش آرایشگری پیدا کردیم و تمام ویژگی ها را داشت را می خواهیم معرفی کنیم . این ویژگی ها شامل نگهدارندگی گسترده ی مو که پس از پایان کار نیز می توان به آن دست زد ، عدم به هم ریختگی و جلوگیری از پریشانی مو ها می شود . برای این که میزان کیفیت آن ها را تعیین کنیم ، چالش های متفاوتی را رویشان امتحان کردیم ؛ برای مثال یک روز کاملا آفتابی که در یک مهمانی زیر نور خورشید قرار دارید ، در حال رقصیدن ، شرکت در یک رویداد ورزشی در فضای باز مرطوب و دوره های بسیار سختی که باید بیرون از خانه بگذرانید . در تمامی این مثال ها ، فر مویی که ایجاد کرده بودیم ، دست نخورده باقی ماند .
سه اسپریی که در زیر توضیح دارای کیفیت بالایی هستند . آن ها انقدر در آموزش آرایشگری با کیفیت هستند که ما حتی نتوانستیم یک مورد از آن ها را به عنوان بهترین انتخاب کنیم .

اسپری نگهدارنده ی موی قوی Bumble and bumble

این اسپری واقعا در هنگامی که در آموزش آرایشگری روی مو ها آن را استفاده می کنید بسیار قوی عمل می کند . در همین حین که حالت موی ما نگه می دارد ، نرمی آن را حفظ می کند به طوری که می توانید آن را برس بزنید و فر های مو ، طبیعی و بدون دردسر به نظر می رسند . ما حتی قادر بودیم یکی از متخصصان لیلیوم سرخ را راضی کنیم که این مو به طور طبیعی موج دار بوده است ! دقیقا همان چیزی است که هر کسی در زندگی به دنبال آن می گردد : یک اسپری نگهدارنده ی موی قوی بدون سفت و سخت کردن مو

اسپری تقویت کننده ی موی صاف

اسپری نگهدارنده حالت موی Oribe

این اسپری به طور واقعی مو ها را در همان جایی که می خواهید نگه می دارد ؛ بدون این که از حجم و وزن آن ها بکاهد . همچنین ما متوجه شدیم که این اسپری به موی ما یک درخشش زیرکانه و طبیعی اضافه می کند و باعث افزایش حجم آن می شود . جالب تر این جا است که هیچ نا رضایتی از این اسپری برای آموزش آرایشگری نداشتیم . علاوه بر این ، فرمولی که از آن ساخته شده است تمام طول روز دوام می آورد و فقط اسپری کردن 2 الی 3 لایه از آن روی مو در هنگام صبح برای آماده کردن موی خود کافی است که ظاهر و جنس آن سفت و سخت نشود . در تمامی محصولات آرایشگری Oribe این ویژگی وجود دارد که همگی آن ها عطری خوش بو و گرم دارند که در مقابل سایر برند ها که از عطر شیمیایی استفاده می کنند ، قابل تحسین است .

اسپری تقویت کننده ی موی صاف

اسپری انعطاف دهنده و نگهدارنده ی موی R+Co Vicious

نوبت به اسپری E+Co Vicious رسیده است . اسپریی که دارای خاصیت نگهدارندگی بالا و ثابت کردن مو است که شما می توانید با استفاده از انگشتان خود نیز از آن استفاده کنید . علاوه بر این ، این اسپری چند کاره در مقابل گرما از مو ی شما محافظت می کند و باعث می شود منافع آن بیشتر به چشم آید . بسته بندی زیبای آن به تنهایی سزاوار این است که شما یک بار از آن استفاده کنید . بوی داغ و چوبی آن هیچ آسیبی به موی شما در آموزش آرایشگری نمی رساند .
اسپری تقویت کننده ی موی صاف

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی