بافت دوتایی هلندی ( قسمت دو )

فهرست مطالب

بافت دوتایی هلندی

پس در این آموزش آرایشگری ما می خواهیم بافت به سمت پشت سر ما برود ؛ بنابراین باید مو را به همان سمت بکشید و سپس آن را تقسیم بندی کنید . مراحل نقسیم بندی به طور کامل در این ویدئو مشخص است . این قسمت به سه بخش تقسیم شده است : قسمت بالایی ، قسمت میانی و قسمت پایینی .

[aparat id=’oTEz1′]

اکنون ما می خواهیم کار خود را شروع کنیم و من می خواهم با این تقسیم بندی هایی که برای شاخه ها انجام دادیم شروع کنم و سخت ترین شاخه را انتخاب می کنم ولی شما قطعا می توانید با شاخه ی پایینی شروع کنید . فقط باید به یاد داشته باشید که برای طرف دیگر موی خود نیز از همان شاخه کار خود را شروع کنید .
پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که قسمت بالایی را بگیرید ، آن را به زیر قسمت میانی بیاورید . پس اکنون شاخه های بالایی و میانی ما تغییر کرد و در ویدئو کاملا آن ها را نشان دادیم . سپس شما باید همین کار را برای شاخه ی پایینی انجام دهید . پس آن را به زیر شاخه ی میانی بیاورید . حال شاخه های پایینی ، میانی و بالایی در این آموزش آرایشگری کاملا مشخص هستند و در ویدئو مکان آن ها را مشخص کردیم .
اکنون ما بافت دوتایی هلندی را شروع کردیم و حال باید آن را روی مو پیاده سازی کنیم . من دو راه می شناسم که می توانید این کار را انجام دهید . پس هر دو راه را به شما نشان خواهم داد .
اولین راه این است که شاخه ی بالایی را بگیرید و مقداری مو از همان سمت بردارید . سپس این دو قسمت را با هم به زیر شاخه ی میانی ببرید . دوباره باید شاخه ی پایینی را بگیرید و مقداری مو از همان سمت سر را به آن اضافه کنید و هر دو را با هم به زیر شاخه ی میانی ببرید .
دوباره قسمت بالایی را بگیرید و مقداری مو از همان قسمت بردارید و آن را به صورت ضربدری زیر شاخه ی میانی قرار دهید . سپس دوباره شاخه ی پایینی را انتخاب کنید و مقداری مو به آن اضافه کنید و دوباره آن دو را به زیر شاخه ی میانی ببرید .
همین روند را در این آموزش آرایشگری انجام دهید : شاخه ی بالایی را بگیرید ، مقداری مو انتخاب کنید ، آن ها را زیر شاخه ی میانی قرار دهید . دوباره شاخه ی پایینی را برگزینید ، مقداری مو انتخاب کنید و آن ها را به زیر شاخه ی میانی ببرید .
فکر می کنم تا الان متوجه شده باشید که چگونه این کار را با روش اول این آموزش آرایشگری انجام دهید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی