بافت دوتایی هلندی ( قسمت سه )

فهرست مطالب

بافت دوتایی هلندی

به سراغ تکنیک بعدی از این آموزش آرایشگری می رویم .
بنابراین به جای این که مو را قبل از بردن زیر شاخه ی میانی به شاخه ی مورد نظر اضافه کنید ، باید پس از این کار ، آن را به شاخه ی مورد نظر اضافه کنید . پس شاخه ی پایینی را بگیرید ، آن را زیر شاخه ی میانی ببرید ، سپس تمامی شاخه ها را با هم در یک دست نگه دارید ، مقداری مو از همان سمت سر خود انتخاب کنید و سپس آن را به شاخه ی میانی اضافه کنید .
دوباره ، شاخه ی بالایی را انتخاب کنید ، آن را بگیرید و به زیر شاخه ی میانی ببرید، سپس مقداری از موی سر خود را بگیرید و آن را به زیر شاخه ی میانی اضافه کنید .
سپس دوباره به صورت مطمئن شاخه ی پایینی را بردارید و به زیر شاخه ی میانی ببرید . پس از آن قسمتی از موی همان طرف را بگیرید و آن را به بخش میانی ، زیر آن ، اضافه کنید .
شاخه ی بالایی را برگزینید و آن را به زیر شاخه ی میانی منتقل کنید . یک قسمت جدید از مو را انتخاب کنید و آن را به قسمت میانی اضافه کنید .
سپس دوباره همین روند را در این آموزش آرایشگری انجام دهید تا به پشت سر خود برسید .
حال که به پشت سر خود رسیده اید و مویی وجود ندارد که بتوانید آن را اضافه کنید ، فقط باید ادامه ی کار را مثل یگ بافت معمولی انجام دهید . وقتی که دارید کار بافت مو را تمام می کنید ، یک الاستیک بردارید و انتهای آن را ببندید .
و در نهایت بافت دوتایی هلندی شما آماده است و می توانید از آن لذت ببرید .

[aparat id=’p2aqY’]

حال می خواهیم برای طرف دیگر مو نیز همین روند را انجام دهیم . پس کلیپس زده شده به آن قسمت را بردارید و مطمئن شوید در این قسمت هیچ گره ای وجود نداشته باشد . حال می خواهیم همان روند قبلی را برای این سمت سر نیز پیاده سازی کنیم ، فقط در این بخش شما باید دو شکستگی داشته باشید .
یک قسمت مثلثی از جلوی موی خود انتخاب کنید ؛ همان طور که در ویدئو مشاهده می کنید و آن را به سه ساخه تقسیم کنید . بنابراین چون من در سمت دیگر سر ، با شاخه ی بالایی شروع کردم در این سمت نیز باید از همان شاخه شروع کنم . پس شاخه ی بالایی را به زیر شاخه ی میانی ببرید و سپس شاخه ی پایینی را به زیر شاخه ی میانی ببرید . حال شما باید موی آزاد را به آن اضافه کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی