دم اسبی بدون استفاده از اکستنشن

فهرست مطالب

دم اسبی بدون اکستنشن

در این قسمت از آموزش آرایشگری می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه یک دم اسبی بلند تر بدون استفاده از اکستنشن برای موی خود ایجاد کنید .
مدل موی دم اسبی همیشه استاندارد طلایی برای استفاده در روز هایی است که نمی خواهید زیاد از زرق و برق استفاده کنید . این سبکی که ما می خواهیم امروز برای شما معرفی کنیم برای مواقعی کاربرد دارد که شما می خواهید دم اسبی بلند تری داشته باشید ولی تمایل ندارید از اکستنشن استفاده کنید . ما تکنیک های غلط زیادی را در سراسر اینترنت پیدا کردیم که شاید به نظر بقیه مناسب باشد اما آیا به اندازه ی کافی مناسب هستند که بتوانیم به عنوان یک تکنیک درست در آموزش آرایشگری از آن ها یاد کنیم ؟ فکر نمی کنیم که این طور باشد . مدل موی سوپر استار معروف Creighton Bowman اخیرا به ما نشان داده است که چگونه از این سبک استفاده کنیم . این سبک شامل یک تقسیم بندی ، برش دقیق و یک دم اسبی مخفی ثانویه است که پشت گردن قرار می گیرد . این راه کاملا راحت است و نتیجه می دهد . آموزش را با یکدیگر مطالعه می کنیم .

موارد مورد نیاز

  • کش مو
  • کلیپس مو
  • برس یا شانه
  • اسپری مو
  • سنجاق سر

مرحله 1: موی خود را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید : بالا و پایین همان طور که در عکس مشخص است . قسمت پایینی باید شکل U به صورت وارونه داشته باشد ؛ بنابراین برای هر طرف ، موی کافی وجود دارد که قسمت پایینی را پوشش دهد .
مرحله 2: قسمت بالایی مو را کلیپس بزنید تا جلوی دست و پای شما را نگیرد .
دم اسبی بدون استفاده از اکستنشن
مرحله 3: قسمت پایین را مثل یک دم اسبی در پشت سر جمع کنید و برای اطمینان با یک کش این کار را انجام دهید . سپس اسپری مو را روی آن اسپری کنید .
مرحله 4: کلیپس قسمت بالایی را باز کنید و به آرامی در آن حجم به وجود آورید . سپس آن را به آرامی اسپری کنید .
دم اسبی بدون استفاده از اکستنشن
مرحله 5: قسمت بالایی رو به بالا جمع کنید و بخش پشتی را به سمت تاج موی خود گردآوری کنید تا یک دم اسبی درست در بالای دم اسبی پایینی ایجاد کنید . به جای این که مو ها را خیلی سفت روی سر خود بکشید ، قسمتی را شل بگذارید تا بخش پوشش داده شده بتواند حجم بگیرد . می توانید برای نگه داشتن آن از یک کش سر استفاده کنید .
مرحله 6: اگر ضروری است ، به مو آزادی بیشتری بدهید . این کار را می توانید با کشیدن شاخه های جلویی مو به صورت آرام و با انگشتان خود انجام دهید . سپس آن را اسپری کنید . تا زمانی که ظاهر مورد علاقه ی شما را پیدا کنید این کار را انجام دهید .
دم اسبی بدون استفاده از اکستنشن
این تمام کاری بود که شما باید انجام می دادید . دم اسبی بالایی به صورت کامل دم اسبی پایینی را پوشش می دهد و به نظر می رسد که شما فقط از یک دم اسبی استفاده می کنید . برای این که پایان بهتری داشته باشید ، از یک اتوی تخت یا فر کننده در انتهای مو استفاده کنید تا به ظاهر مورد علاقه ی خود برسید .
دم اسبی بدون استفاده از اکستنشن

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی