مدل موی بافت تاج هلندی ( قسمت دو )

فهرست مطالب

موی تاج هلندی

خب ، همین طور که مراحل قسمت قبلی این آموزش آرایشگری را دوباره و دوباره انجام می دهید باید ادامه دهید ؛ یعنی انتخاب نزدیک ترین شاخه به صورت ، اضافه کردن مقداری موی آزاد به آن و  انتقال آن ها زیر شاخه ی میانی . سپس نوبت به شاخه ای می رسد که بیشترین فاصله را از صورت دارد : آن را با مقداری موی آزاد گرفته و زیر شاخه ی میانی می برید .
این روند را ادامه می دهید که کمی از گوش خود بگذرید .

[aparat id=’s9RY7′]

بنابراین این مدل از آموزش آرایشگری برای مو های کوتاه ، متوسط و بلند فوق العاده است . اگر شما موی کوتاهی دارید ، باید کمی متفاوت عمل کنید . اگر موی بلندی دارید نیز باید کمی متفاوت تر از من در ویدئو عمل کنید . اما خب در واقع این مدل مو به همه کس می آید .
پس هر موقع از گوش خو گذشتید ، باید دستان خود را عوض کنید . در این جا من جای دست خود را عوض می کنم که کاملا مشخص است و اصلا نیازی به توضیح نیست .
کمی سخت است که این روش را یاد بگیریم اما با کمی تمرین در این آموزش آرایشگری به طور کامل متوجه آن خواهید شد . شما باید روند های قبلی را دوباره برای مو های پشت سر خود انجام دهید .
حال شما باید مطمئن شوید که موی اضافه ای که به شاخه ها اضافه می کنید کافی باشند تا بتوانند به سمت مخالف سر خود برسند . وقتی که به طرف دیگر سر خود رسیدید و همه ی موی شما بافته شده است ، باید کار خود را با بافت سه شاخه ی معمولی تمام کنید .
وقتی که این کار را انجام دادید ، باید آن را با یک الاستیک گره بزنید و نتیجه ی نهایی که باید داشته باشید در ویدئو مشخص است .
حال من می خواهم به سراغ بافت ها بروم و کمی آن ها را حجم دهی کنم . برای این کار قسمت های بیرونی را کمی میکشم و تنظیم می کنم تا به استایل مورد نظر خود در این آموزش آرایشگری برسم . این کار را برای مو های پشتی نیز انجام می دهم .
در نهایت شما انتهای بافت را می گیرید و آن را بالای سر خود قرار می دهید و برای این که جایگاه آن را تثبیت کنید ، از یک سنجاق سر استفاده می کنید .
در این جا من کمی الاستیک خودم را پایین تر می برم و سپس از سنجاق سر استفاده می کنم ( دو سنجاق سر ) . می توانید حجم مو را تغییر دهید .
پس از این که این کار را انجام دهید می توانید سنجاق سر های یگری اضافه کنید تا از جایگاه آن اطمینان حاصل کنید .
قسمتی از مو را آزادانه رها می کنیم و آن را فر می کنیم و کار ما به اتمام می رسد .
همان طور که مشاهده کردید این آموزش آرایشگری ، بسیار ساده بود و امیدواریم از آن لذت برده باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی