مدل موی خیس متناسب با موی شما

فهرست مطالب

مدل موی خیس

خب همان طور که می دانید در آموزش آرایشگری مو های خیس نیاز چندانی به مراقبت ندارند ! نه این که نداشته باشند ؛ بلکه به مقدار کم تری نیاز دارند . در فصل پاییز به خاطر باران شدید در پیاده رو ها ، امواج آرمی از آب به راه می افتد که می توانیم از آن ها برای مدل موی خود الهام بگیریم . با استفاده از راهنمایی که گروه لیلیوم سرخ برای شما آماده کرده است با توجه به جنس موی خود می توانید مدل خیس را برای مو های خود پیاده سازی کنید . مراحل ساده ی زیر را دنبال کنید تا براقیتی که می خواهید را به دست آورید . این براقبت حاصل از خیسی مو می تواند مدت طولانی وجود داشته باشد .

موی صاف و سالم

وسایل مورد نیاز : بامبل Tonic Lotion ، بامبل Sumotech و برس موی Anna Sui

  1. رشته های خشک موی خود را به بامبل Tonic Lotion آغشته کنید تا به طور کامل آن را جدا کنید ، حالت دهید و درجه یک کنید .
  2. مقدار کمی از بامبل Sumotech را به موی خود بمالید . با توجه به بلندی موی شما اگر نیاز دارید مقدر بیشتری از آن را استفاده کنید .
  3. برای مو های کوتاه : موی خود را به صورت صاف به عقب شانه بزنید ؛ بنابراین اطراف مو های شما حالت دراز کش روی پوست شر شما پیدا خواهند کرد .
  4. برای موی متوسط تا بلند : از پس گردن خود شروع کنید . یک قسمت صاف در پشت مو های خود ایجاد کنید . یک چهارم از بامبل Sumotech را به آن اضافه کنید و آن را شانه بزنید . پس از آن از ژل استفاده کنید و آن را به همه ی بخش های مو اعمال کنید . وقتی که به تاج موی خود رسیدید ، شاخه های موی خود را به سمت عقب مستقیم شانه بزنید . مطمئن شوید که قسمت های جانبی موی شما یک دست و صاف شده باشد . انتهای موی خود را طوری ببندید که در طول روز این استایل بهم نخورد . البته این کار بستگی به مدل موی شما دارد که از چه روشی برای قفل کردن انتهای موی خود استفاده کنید .

موی موج دار

محصولات : فاندیشن غبار Oribe ، ژل مخصوص موی سخت Oribe ، برس Raincry و برس موی Anna Sui

  1. شاخه های خشک مو را به فاندیشن غبار Oribe آغشته کنید تا فر مو را از هم جدا کنید و گره ها را باز کنید .
  2. برای مو های کوتاه : اندکی از ژل مخصوص موی سخت Oribe را به موی خود بمالید و به سمت عقب به صورت صاف شانه بزنید .
  3. برای موی متوسط تا بلند : از پس گردن خود شروع کنید و بخش صاف و نرمی را در آن جا ایجاد کنید . یک چهارم ژل سخت Oribe را اضافه کنید و آن را شانه بزنید . به بخش هایی از مویتان که نیاز به ژل دارد دوباره آن را اضافه کیند . وقتی به قسمت تاج مو رسیدید ، مویتان را رو به عقب و صاف شانه بزنید و مطمئن باشید قسمت های جانبی موی شما به پوست سرتان کامل چسبیده باشد . انتهای موی خود را ببندید تا جدا از هم شود و موج کمی حرکت کند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی