مدل مو های مناسب برای هوای گرم

فهرست مطالب

مدل مناسب هوای گرم

می خواهید در هوای گرم تابستان اذیت نشوید ؟ از این تکنیک های ساده و سریع آموزش آرایشگری استفاده کنید تا در روز های گرم و ذاغ تابستان اذیت نشوید .
ما زیاد شما را نمی شناسیم ولی به عنوان کسی که نسبتا موی بلندی دارد و از تفریحات بیرون از خانه در تابستان لذت می برد ، این موضوع برای من غیر ممکن است که موی های خود را رها کنم تا در این روز های گرم ( مخصوصا روز های گرم تابستان ) به سمت پایین بیوفتند .
به طور کاملا جدی ، باز بودن مو در روز های گرم و مرطوب فقط این حس را به من می دهد که انگار یک پتو روی شانه های خود انداخته ام و 10 درجه به دمای بدن خود اضافه کرده ام .
به معنای واقعی کلمه این اصلا این کار در آموزش آرایشگری جذاب نیست .
برای این که مدل های تابستانی را گسترش دهیم تا از شر مدل های یکنواخت راحت شویم ( کاری که وقتی دما بالا می رود با جمع کردن موی خود انجام می دهیم ) ، امروز می خواهم مدل موی تابستانی را در آموزش آرایشگری به شما معرفی کنیم که به سرعت آماده شود ، آسان باشد و برای آماده سازی نیاز به استفاده از ابزار گرمایشی نداشته باشد .
بدتان نمی آید ، درست است ؟
اجازه دهید خیلی سریع وارد این موضوع از آموزش آرایشگری شویم و تمامی مدل ها را با یکدیگر بررسی کنیم .

چگونه از شست و شوی مو در تابستان دوری کنیم ؟

خیلی سریع ، قبل از این که وارد این آموزش آرایشگری شویم ، فقط می خواهم شما بدانید که مقاله ای در این مورد وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه کم تر شست و شوی مو را انجام دهید .
من شخصا هفته یک یا دو بار موی خود را می شویم و من عاشق این موضوع هستم مخصوصا وقتی در فصل تابستان هستیم ؛ زیرا می توانم از سشوار استفاده نکنم ، چیزی که اصلا برای هوای گرم جذاب نیست . همچنین وقتی که در حال مسافرت هستید ، این موضوع کار شما را راحت تر می کند .
اگر شما هم نظرتان با ما در مورد این آموزش آرایشگری یکی است و می خواهید در فصل تابستان از گرمای کم تری استفاده کنید ، حتما ادامه ی این آموزش را پیگیری کنید و مقاله ای که در مورد شست و شوی مو در فصل تابستان قرار خواهیم داد را بررسی کنید . نگران نباشید ، شما با این کار به موی خود آسیب نمی رسانید و آن را سالم نگه می دارید .

مدل موی دم اسبی حبابی : قسمت اولقسمت دوم

مدل موی بافت تیغ ماهی : قسمت اولقسمت دومقسمت سومقسمت چهارم

مدل موی بافت دوتایی هلندی : قسمت اولقسمت دومقسمت سومقسمت چهارم

مدل موی بان در طرفین : قسمت اولقسمت دوم

مدل موی بافت صاف : قسمت اولقسمت دومقسمت سوم

مدل موی بسته شده در بالا با کش – دم اسبی بسته شده با کش

شاید برایتان مهم نباشد ولی لوازم جانبی برای استفاده در آموزش آرایشگری برگشته اند !
به طور مشخص ، اخیرا هر چیزی که مربوط به دهه ی 90 میلادی باشد ، زیاد در سلیقه ی مردم امروز جا ندارد ؛ البته به جز موارد خاص .
البته لازم است متذکر شویم که آموزش آرایشگری و صنعت مُد امروزه به سمت کلاسیک حرکت می کند .
و بنابراین ، اگر شما می خواهید به سرعت و خیلی آسان به موی خو سبکی را اضافه کنید ، به سمت کش سر بروید که موی شما را نگه دارد .
این کار نیاز ندارد که شما کار دیگری انجام دهید و فقط شما باید دم اسبی ساده ی خود را آماده کنید ( چه کوتاه چه بلند ) یا اگر دوست داشتید می توانید موی خود را در بالا ببندید ؛ کاری که مردم به طور معمول همیشه انجام می دهند .
قطعا استفاده از کش ها در فصل تابستان هیچ گاه با شکست رو به رو نمی شوند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی