آب رسانی پوست

فهرست مطالب

مراقبت از پوست

خیلی از دوستان با متخصصان لیلیوم سرخ تماس می گیرند و برای خشکی پوست خود مخصوصا در ماه های زمستان راه چاره ای می خواهند . در فصل زمستان نسبت به فصل تابستان ، پوست حالت سفت و سخت تری به خود می گیرد . با عوض شدن فصل ، آموزش پاکسازی پوست و مراقبتی که انجام می دهیم باید متناسب با دمایی که باشد که فصل جدید با خود ایجاد می کند ؛ برای مثال در فصل زمستان دما پایین تر و آب و هوا خشک تر است . به همین ترتیب لباس های ما نیز متناسب با آن ها انتخاب می شود .
رازی که باید بدانید : پاکسازی پوست که طبق روال انجام می دهید نباید فقط روی بازسازی آن تمرکز کند . باید تعادل را رعایت کنید و به پوست خود بیشتر از چیزی که نیاز دارد ارائه دهید و چیزی که نیاز ندارد را کم تر برای آن استفاده کنید . آبرسانی فقط موقعی که شما دارید از روغن صورت و مرطوب کننده استفاده می کنید وارد صحنه نمی شود . تمامی محصولاتی که شما در آموزش آرایشگری استفاده می کنید باید منافعی را برای پوست شما در زمینه آب رسانی داشته باشد تا تشنگی آن را بر طرف سازد . اگر مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید ، در این قسمت برای شما آموزشی را آماده کرده ایم که در آن از مواد فوق آب رسان از ابتدا تا انتها استفاده شده است .

مرحله 1 : پاکسازی

به صورت ایده آل ، پاک کننده ها باید به طور موثر خشکی و نا خالصی ها را بدون آسیب رسانی زیاد به پوست حل کنند . بله شما می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید . می توانید از موادی استفاده کنید که هم آب رسانی بالایی داشته باشند و هم مغذی باشند ؛ برای مثال : کره ی درخت روغن قلم و روغن ها
برای این کار محصولاتی مثل تمیز کننده ی فوری GOOD MOLECULES یا شیر پاک کننده ی ملایم CAUDALIE

مرحله 2 : ماسک

حداقل هفته ای یک بار باید از یک ماسک برای پاکسازی پوست استفاده کنید تا پوست شما تغذیه شود و منافع آن ادامه پیدا کند . یک ماسک آب رسان مخصوصا آن هایی که هیالورونیک اسید دارند می تواند به خوبی تاثیر خود را بگذارد .
ما ماسک آب رسان و نرم کننده ی MILA MOURSI را معرفی می کنیم .

مرحله 3 : سرم

سرم ها غلظت مواد فعال را بالا تر می برد ، پس یک سرم آب رسان نسبت به سایر محصولات پاکسازی پوست ، قوی تر عمل می کند ؛ زیرا در مرطوب سازی فدرتمند تر رفتار می کند .
سرم هیدرابیوی BIODERMA یا سرم آب رسان قوی EVE LOM را پیشنهاد می کنیم .

مرحله 4 : مرطوب سازی

البته ، شما به یک مرطوب کننده صرفا به خاطر انجام وظایف آن نیاز ندارید . بلکه به تمامی موادی که در آن موجود است نیز نیاز دارید . باور کنید یا نه تمامی مرطوب کننده ها یکسان ساخته نشده اند ؛ بنابراین یکی را انتخاب کنید که خاصیت آب رسانی داشته باشد .
برای مثال محصولات مرطوب کننده و آب رسان هیالورونیک PETER THOMAS ROTH یا کرم مرطوب کننده ی CAUDALIE برای این کار مناسب هستند .
اگر به دنبال یک روغن صورت هستید ما محصولات روغن صورت مرطوب کننده ی عسلی FARMACY یا روغن چهره ی آب رسان و درخشان کننده ی THE SACRED RITUAL را معرفی می کنیم .

مرحله 5 : ضد آفتاب

فراموش نکنید ، حتی اگر هوا ابری یا خنک است ، باید از ضد آفتاب استفاده کنید .
ما محصول کرم آب رسان SPF 25 از برند EAU THERMALE AVÈNE را پیشنهاد می کنیم .

مرحله 6 : لب ها

خنک کردن دمای لب ها معمولا تلفاتی را به همراه دارد . از خشکی و ترک خوردن لب ها با استفاده از ماسک های آب رسان و مرطوب کننده دوری کنید .
برای این کار دو محصول Baume de Rose از برند BY TERRY و بازسازی کننده ی لب شبانه ی JOUER COSMETICS را پیشنهاد می کنیم .

مرحله 7 : آب رسانی

روال پس از پاکسازی پوست با انجام آب رسانی سریع به پوست در روز انجام می شود .
برای این کار می توانید از محصولات از آب رسان THE SACRED RITUAL یا آب رسان صورت DR. BARBARA STURM استفاده کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی