آموزش تغییر رنگ مو به بلوند خاکستری ( قسمت دو )

فهرست مطالب

چگونه رنگ موی خود را به بلوند خاکستری تغییر دهیم ؟

مرحله اول : موضوع الهام بخش خود را پیدا کنید

یک نقطه ی خوب برای شروع این که رنگ موی خود را تغییر دهید ، این است که یک عکس الهام بخش برای آموزش رنگ مو پیدا کنید تا از آن به عنوان منبعی برای این آموزش آرایشگری استفاده کنید ( معمولا مردم از سایت پینترست استفاده می کنند . )
اگر برنامه ی شما این است که به یک سالن زیبایی بروید تا موی خود را بلوند خاکستری کنید ، در اختیار داشتن یک عکس راهی عالی است تا به آرایشگر خود نشان دهید به دنبال چه ظاهری هستید .
اگر می خواهید خودتان مویتان را رنگ کنید ، این موضوع همچنان مهم است که یک هدف نهایی در ذهنتان هنگام رنگ کردن مو داشته باشید .
این که فقط به آرایشگر خود بگویید که رنگ خاکستری بلوند می خواهید یا هر جعبه ی قدیمی از این رنگ را بردارید و به او نشان دهید ، نمی تواند برای رسیدن به هدف نهایی شما کافی باشد .
بعد از همه ی این ها ، انواع مختلفی از این سبک در آموزش رنگ مو وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها ، سایه های مختلفی را برای موی خود ایجاد کنید .
بنابراین ، بهتر است کمی زمان بگذارید و ایده های متنوعی که برای تغییر رنگ مو به بلوند خاکستری وجود دارد را مشاهده کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که برای استایل شما مناسب باشد .
آیا نمی توانید تصمیم بگیرید ؟  می توانید با متخصصان لیلیوم سرخ تماس بگیرید و با رزرو وقت و مشاوره ی رایگان ، انتخاب کنید که چه رنگی برای شما مناسب تر است .

سبک 1 برای رنگ موی بلوند خاکستری : موی بلوند قارچی

یکی از محبوب ترین رنگ مو هایی که در زمنیه ی موی بلوند خاکستری وجود دارد ، موی بلوند قارچی است . این رنگ در آموزش آرایشگری ، یک رنگ بُعدی است که سایه های رنگ بلوند خاکستری را در کنار سایه های تیره تر نمایان می کند .
این رنگ مو ، ترکیبی بسیار زیبا از رنگ موی روشن و رنگ موی تیره است که شما می توانید از آن استفاده کنید .
در قسمت بعدی سبک های مختلفی از این رنگ را برای شما ذکر خواهیم کرد تا بتوانید راحت برای انتخاب رنگ موی خود تصمیم بگیرید و از آن استفاده کنید .
از همراهی شما در این آموزش رنگ مو کمال تشکر را داریم .
موفق باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی