آموزش مدل موی دم اسبی تیغ ماهی

فهرست مطالب

بافت مو

وقتی که ما به مناسبت های خاصی مثل عروسی ، فارغ التحصیلی یا مهمانی های شبانه دعوت می شویم ، متوحه می شویم چه تعداد از خانم ها که می شناسیم مو های خود به صورت حرفه ای آماده می کنند .
من فکر می کنم این کار برای ما کمی دل سرد کننده به نظر برسد ؛ اما خب من به شخصه اخیرا به یک مهمانی دعوت شده بودم که نیاز داشتم با کلاس به نظر برسم .
البته این مهمانی زمانی برگزار شده بود که من از تعطیلات بازگشته بودم و هزینه های زیادی را متحمل شده بودم و نمی خواستم هزینه ی زیادی را صرف سالن زیبایی کنم .
من تصمیم گرفتم که سبک های مختلفی که در آموزش آرایشگری موجود است را بررسی کنم و با استفاده از عناصر آرایشگری که داشتم تک تک این سبک ها را پیاده سازی کردم .
با این کار متوجه شدم که باید از یک ظاهر ساده استفاده کنم و مو هایم را مستقیم به سمت عقب بکشم .
خوشبختانه پس از پیاده سازی این سبک دریافتم که کاملا با ظاهر من هماهنگ است .
سبکی که من در این آموزش بافت مو می خواهم برای شما توضیح دهم بر اساس علاقه ای است که من به سبک بافت تیغ ماهی دارم .
این سبک به سادگی با الهام گرفتن از این حقیقت که من مو های نازکی دارم و به خوبی بافته نمی شود برای شما توضیح داده می شود .
من یک ترفند شسته و رفته برای ایجاد همچین سبکی پیدا کردم ؛ با این روش شاخه های موی شما نمی ریزد و نیازی نیست که حلقه های زیادی در موی خود ایجاد کنید .
بنابراین من تصمیم گرفتم که این روش را برای شما به اشتراک بگذارم تا کسانی که مو هایی مثل من دارند بتوانند از این سبک آموزش آرایشگری استفاده کنند .
شما می توانید مراحلی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد را دنبال کنید و با استفاده از این مراحل یک مدل بسیار ساده و زیبا برای موی خود ایجاد کنید .

وسایل مورد نیاز

برای پیاده سازی این سبک شما به وسایل زیر نیاز خواهید داشت :

  • الاستیک مو
  • سنجاق سر
  • یک برس
  • اسپری مو

از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید و این مطلب را مطالعه کردید کمال تشکر را داریم .
هر گونه سوال ، پیشنهاد و انتقاد را می توانید از طریق بخش نظرات با متخصصان لیلیوم سرخ مطرح کنید تا در اسرع وقت برای پاسخگویی به شما اقدام کنند .
موفق باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی