آموزش میکاپ فرانسوی ( قسمت دو )

فهرست مطالب

میکاپ فرانسوی

در انتهای قسمت قبلی در حال کار با براشینگ در این آموزش آرایشگری بودیم . برای پیشانی نیز باید این سایه را ایجاد کنید ؛ دقیقا در جایی که خط مو های شما وجود دارد . به طور مشخص باید این کار را برای قسمت های زیر گونه ی خود نیز انجام دهید . خب تا همین جا کافی است . بیش از حد از براش برای سایه زدن در این آموزش میکاپ استفاده نکنید .
استفاده ی بیش از حد باعث می شود که شکل سایه نمایان تر شود و مردم به راحتی آن را ببینند و حالت طبیعی خود را از دست دهد .

[aparat id=’tmP7e’]

من می خواهم یک کرم درخشان کننده را در این مرحله انتخاب کنم و آن را روی گونه های خود اعمال کنم . من می توانم از این کرم در قسمت های مختلف دیگری در اطراف گونه ی خود استفاه کنم ولی فقط در همین بخش استفاده می کنم تا سن من را کم تر نشان دهد و ظاهری تازه تر به صورت من بخشد .
شما می توانید سایه های متفاوتی را در رنگ های مختلف برای این آموزش آرایشگری به کار گیرید و از آن ها استفاده کنید . می توانید از یک رنگ استفاده کنید یا چند رنگ را با هم استفاده کنید . باز هم مثل قبل می گویم که نباید برای همه جای صورت از آن به صورت کامل استفاده کنید .
برای چشم ها من می خواهم از طیف رنگی دیگری استفاده کنم . شما باید در این قسمت زمان بیشتری صرف کنید   این مرحله مثل یک خط صاف روی چشم شما عمل نمی کند ولی من تاثیری که روی چشم می گذارد را خیلی دوست دارم .
من می خواهم کارم را با رنگی که در ویدو می بینید شروع کنم و آن را روی تمامی قسمت های پلک خود اعمال کنم . این رنگ ، رنگ پایه ی من در این آموزش آرایشگری خواهد بود . در واقع من می خواهم ظاهری درخشان مثل میکاپی که جنیفر لوپز استفاده می کند داشته باشم . همان طور که در ویدئو مشاهده می کنید ، همه ی قسمت های پلک را مشمول این رنگ می کنم .
همان طور که می بینید این بخش ها می درخشند ولی خیلی براق نیستند و پوسته پوسته به نظر نمی رسند . به همین دلیل است که من این سایه ی چشم را دوست دارم . سپس من می خواهم از یک رنگ تیره تر استفاده کنم که رنگی شبیه به موکا دارد . این رنگ واقعا عالی است و می خواهم در پلک خود از آن استفاده کنم .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی