آموزش میکاپ فرانسوی ( قسمت سه )

فهرست مطالب

میکاپ فرانسوی

من این سایه ی چشم را از جایی که ابرو هایم شروع می شود و روی تمامی قسمت های پلکم به کار می گیرم . باید مطمئن شوید که این سایه به خوبی روی پلک شما پخش شده باشد .
برای زیر چشم های خود نیز باید دو رنگ دیگر را با هم مخلوط کنید و از آن ها استفاده کنید تا ظاهر منحصر به فرد خود را داشته باشید . به این موضوع نیز دقت داشته باشید که باید به صورت کامل سایه های استفاده شده در این قسمت را صاف کنید و نباید هیچ تفاوتی در بخش های کوچک تر دیده شود .
سپس با استفاده از نوک انگشتان خود رنگ کرم را در این آموزش آرایشگری بر می دارید و این مرحله ای است که شما باید هایلایت های خود را روی پلک درست زیر ابرو های خود اعمال کنید . ما در این آموزش دو قسمت زیر ابرو های خود داریم : پلک و قسمت زیر ابرو که بین ابرو و پلک قرار گرفته است . باید رنگ کرم را در هر دوی این قسمت ها به کار گیرید .

[aparat id=’KsTPH’]

حال من می خواهم خط چشم خود را بردارم و آن را روی قسمت پایینی چشم اعمال کنم تا ظاهری دراماتیک تر در این آموزش آرایشگری برای خود داشته باشم .
پس از این مرحله می خواهم از خط چشم مایع قهوه ای رنگ را روی مژه های خود استفاده کنم . به نظر می آید خیلی غلیظ از این خط چشم استفاده کردم ولی چون این آموزش میکاپ مخصوص مهمانی ها و مراسم های خاص است ، شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید .
پس از این شما باید ریمل را وارد عمل کنید و نباید هیچ ترسی داشته باشید . شما فقط باید حواستان باشد که دانه های این ریمل به یکدیگر گیر نکند و ظاهر شما را آشفته نکند .
در مرحله ی آخر باید با استفاده از براش ابرو ، ابرو های خود را مرتب کنید . این کاری است که شما باید همیشه برای ابرو های خود انجام دهید . حتی شما می توانید دوباره سایه های استفاده شده در چشم خود را تنظیم کنید .
قسمت سرگرم کننده ی ماجرا این است که شما از شیمر استفاده می کنید . شما می خواهید که در تاریکی بدرخشید ؛ بنابراین من می خواهم از رنگ صورتی روشن استفاده کنم تا رنگ پوستم به خوبی برای عکس هایی که قرار است گرفته شوند آماده شود . این شیمر را با استفاده از یک اسفنج آرایشی روی استخوان گونه ی خود اعمال می کنم . همین کار را برای قسمت دیگر نیز انجام می دهم .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی