آموزش میکاپ فرانسوی ( قسمت چهار )

فهرست مطالب

میکاپ فرانسوی

آخرین محصولی که برای این آموزش آرایشگری در قسمت قبلی استفاده کردیم ، شیمر بود که از رنگ صورتی آن همراه یک اسفنج آرایشگری استفاده کردیم . این شیمر را باید بین چشم ها ، روی بینی و چانه ی خود نیز استفاده کنید .
و در نهایت مثل تمامی آموزش های میکاپ به لب ها می رسیم که برای میکاپ آن ها از رژ لب استفاده می کنیم . رنگ این رژ لب را تمشکی انتخاب می کنم .

[aparat id=’qdAFG’]

گاهی اوقات من از مداد لب نیز به خوبی رژ لب استفاده می کنم ولی براشی که در این جا دارم استفاده می کنم کیفیت بالایی دارد و به خوبی نتیجه ی مورد نظر من را در این آموزش آرایشگری بر آورده می کند و بسیار دقیق است .
خب کار ما در این جا به پایان می رسد و شما برای رفتن به مهمانی و میل کردن شام کاملا آماده هستید .
شما در مورد این آموزش آرایشگری فکر می کنید ؟ قبل و بعد از اعمال این میکاپ را در ویدئو مشاهده می کنید . به جرئت می توان گفت که ظاهر ایجاد شده پس از این میکاپ ، بسیار موثر و قوی است .
اکنون نوبت آن است درسی که ما از آموزش میکاپ فرانسوی گرفتیم را پس بدهیم . وقتی که شما به مهمانی های دوستانه می روید و با دوستان خود به خوش گذرانی می پردازید ، باید حواستان باشد که زیبا باشید و بدرخشید .
امیدوارم که از تماشای این ویدئو لذت کافی را برده باشید . لطفا فراموش نکنید که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا متخصصان لیلیوم سرخ بتوانند شما را راهنمایی کنند .
نکته ی آخری که باید در ذهن داشته باشید این است که هر چیزی با تلاش به موفقیت می رسد . شما باید بار ها و بار ها تلاش کنید ، میکاپ کنید ، آرایش کنید و شکست بخورید تا بتوانید به نتیجه ی مورد نظر خود برسید .
لذا شما اصلا نباید نگرانی در مورد میکاپ و خراب شدن آن داشته باشید ؛ زیرا به هر صورت در ابتدای کار شما نمی توانید به زیبایی یک متخصص صورت خود یا دیگری را آرایش و میکاپ کنید .
از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید ، کمال تشکر را داریم . امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .
لطفا آموزش های بعدی تیم لیلیوم سرخ را نیز دنبال کنید تا مهارت های آرایشی خود را تقویت کنید .
موفق و سربلند باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی