آموزش میکاپ فرانسوی

فهرست مطالب

میکاپ فرانسوی

خب ، امرور نوبت این است که به سراغ میکاپ فرانسوی برویم . در این قسمت غیر ممکن است که شما بتوانید بدون هیچ دردسری کارتان را انجام دهید . خیلی شگفت انگیز خواهد بود اگر یک معجون زیبایی وجود داشت .

[aparat id=’9gAfJ’]

همان طور که در ویدئو مشاهده می کنید ، میکاپ در حال حاضر روی صورت من وجود دارد و متوجه می شوید که میکاپ سبکی است . این میکاپ معمولا به صورت روزانه استفاده می شود . پس من می خواهم کار بیشتری انجام دهم تا جلوه های متفاوت تری به آن اضافه کنم .
من باید میکاپ خود را برای شروع این آموزش آرایشگری ، تازه کنم و برای این کار از آب اسطوخودوس استفاده می کنم و آن را روی صورت خود اسپری می کنم . با این کار باعث می شوم که میکاپ من تازه شود و پس از مدتی روی صورتم احساس سنگینی نکند .
خب ، برای صورتم می خواهم از یک کرم BB استفاده کنم و مردم نیز می دانند که من چقدر به این کرم علاقه دارم ؛ زیرا این کرم خیلی سبک و نرم روی پوست من عمل می کند و باعث نمی شود که احساس سنگینی کنم یا حس کنم میکاپ روی صورت من ماسیده است . من در قسمت هایی از این کرم استفاده می کنم که فکر می کنم نیاز دارد . این قسمت های باید خیلی ریز لمس شوند و برای این کار از یک اسفنج آموزش آرایشگری استفاده می کنم .
نباید این کار را برای همه ی قسمت ها اعمال کنید ؛ زیرا نیازی نیست که این کار را انجام دهید ! حواستان به بینی نیز باشد .
من عملکرد این اسفنج را خیلی دوست دارم . بعضی وقت ها مردم استفاده از براش را ترجیح می دهند ولی من حس می کنم اسفنج ظاهری طبیعی تر به صورت من می بخشد .
حال من می خواهم مقدار کمی کانسیلر زیر چشم های خود استفاده کنم .
اکنون من یک پایه ی تمیز و شفاف برای این آموزش آرایشگری ایجاد کردم ؛ بنابراین می توانم دوباره کار خود را شروع کنم . برای پوست خود من دوست دارم وقتی بیرون می روم و با دوستانم به تفریح می پردازم از ابزار برنزه کننده استفاده کنم . از برنزه کننده ای که رنگی قهوه ای دارد روی گونه های خود استفاده می کنم .
مقداری از آن را با استفاده از براش آرایشگری بر میدارم و سایه ای روی گونه های خود ایجاد می کنم . براش من خیلی بزرگ است و شما می توانید از یک براش کوچک تر استفاده کنید . اما من ترجیح می دهم از همین براش استفاده کنم ؛ زیرا برایم زیاد مهم نیست . شما می توانید از هر چیزی که با آن راحت تر هستید استفاده کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی