بافت تیغ ماهی – آموزش بافت تیغ ماهی ( قسمت سه )

فهرست مطالب

بافت تیغ ماهی

بنابراین مثل یک هدف با آن برخورد می کنیم .
مرکز موی شما حفره ای است که بین دو بخش آن ایجاد شده است و سپس موی شما به صورت حلقه ای در اطراف آن قرار دارد . زیاد آسان نیست که این قسمت را در آموزش آرایشگری تشخیص دهید ، اما در واقع این جا قسمتی است که باید در آن حفره ایجاد کنید . اگر از انگشت اشاره ی خود استفاده کنید همان طور که مشخص است از قسمت جلویی وارد خواهید شد . اگر از انگشتان شست خود استفاده کنید همان طور که در ویدئو مشخص است از قسمت پشتی وارد خواهید شد . هر کدام از آن ها که برای شما راحت تر است استفاده کنید . من دوست دارم از انگشت اشاره ی خود استفاده کنم . پس انگشت اشاره را وارد آن می کنیم و یک بخش کوچک از قسمتی که دارید روی آن کار می کنید را جدا می کند .
پس شما توانستید یک بخش از موی خود جدا کنید که می توانید آن را بردارید و به سمت دیگر موی خود ببرید که در آن جا به فعالیت خود ادامه دهد .
بنابراین ، مرحله ی دو این است که موی خود را بگیرید و آن را در قسمت مربوطه قرار دهید . با استفاده از دست دیگر ، بخش دوم مو را بگیرید ؛ زیرا بخش کوچک تر موی شما می خواهد به آن ملحق شود .
مرحله ی دوم این اس ت که گره بزنید .
در مرحله ی سوم از این آموزش آرایشگری ، شما باید ارتبط را بخش اصلی مو قطع کنید . پس شما باید دست چپ خود را به سمت پایین سر بدهید ؛ زیرا ما اکنون داریم روی سمت راست موی خود کار می کنیم . دست چپ خود را پایین بکشید و ارتبط اصلی را قطع کنید .
مرحله ی 4 : به عقب برگردید . دقیقا جایی که این آموزش آرایشگری را شروع کردید ؛ یعنی جایی که با دو دست خود که پایه های بافت خود را گرفته اید . عالی است . حال شما باید دوباره قسمتی از مو را به قسمت دیگر منتقل کنید . پس باید یک حفره در موی خود ایجاد کنید . حواستان به محل قرار گیری انگشت های اشاره و شست باشد که در مکان مناسبی از مو قرار گرفته باشند . حفره را در تصویر مشاهده کنید . قسمت کوچک موی خود را در دست بگیرید . این قسمت آماده است که به مکان جدید خود برود . باید آن را روی قسمت بزرگ تر قرار دهید و پس از آن باید ارتباط را قطع کنید . این کار را باید با سر دادن دست راست به سمت پایین انجام دهید ؛ این کار باعث می شود موی شما تا قسمت پایین آن جدا شود . پس دست خود را سر دهید تا این ارتباط را قطع کنید . و در آخر دوباره این کار را انجام دهید .
هر دو بخش مو را مثل پرچم بگیرید و آن را محکم در پایه ی بافت آن نگه دارید . اکنون شما توانسته اید دو بخش موی خود را انجام دهید . باید برای ادامه ی این آموزش آرایشگری 20 بار دیگر این کار را انجام دهید .
زیا سخت نگیرید و سعی نکنید به طور دقیق مثل من انجام دهید . حفره را ایجاد کنید . جمع کنید ، سر دهید و دوباره از اول این مراحل را انجام دهید .
حفره ، گره ، سر دادن و دوباره از اول .

[aparat id=’Ki9tl’]

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی