بافت تیغ ماهی – آموزش بافت تیغ ماهی

فهرست مطالب

بافت تیغ ماهی

وقتی صحبت از بافت مو در آموزش آرایشگری می شود ، قبول داریم که اکثر ما در این زمینه خیلی خوب عمل نمی کنیم .
با توجه به این موضوع باف تیغ ماهی تنها بافتی در آرایشگری است که من توانستم در آن استاد شوم . به من اعتماد کنید . اگر من می توانم این کار را انجام دهم ، پس شما هم می توانید .
و بنابراین اگر شما به دنبال یک بافت مو هستید که پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد باشد ، من به شدت به شما پیشنهاد می کنم که بافت تیغ ماهی را امتحان کنید .
ویدئویی که قرار است مشاهده کنید دقیقا همان ویدئویی است که من از آن یاد گرفتم چگونه بافت تیغ ماهی را روی موی خود پیاده سازی کنم .
[aparat id=’Mfyk3′]
امروز می خواهیم به شما نشان دهیم چگونه بافت تیغ ماهی را انجام دهید . من از روش های متفاوتی استفاده کرده ام که هر کسی می تواند از آن استفاده کند ؛ چه شما در بافت مو خوب باشید چه نباشید من شما را پشتیبانی خواهم کرد . این روش یکی از روش های بافت مو است که در سایر مقالات به آن ها اشاره خواهیم کرد . شما می توانید تمامی ویدئوی های ما را در کانال آپارات یا در پست های متفاوت ما مشاهده کنید . ما این جا با آموزش بافت تیغ ماهی شروع می کنیم . می توانید در نظرات به ما بگویید دوست دارید نوع بافت بعدی که آموزش آن را قرار می دهیم چه چیزی باشد .
همان طور که گفتیم اکنون زمان است که به آموزش بپردازیم . پس بیایید شروع کنیم .
در واقع من می خواهم سه توضیح متفاوت برای یک بافت مشابه به شما ارائه دهم زیرا هر کدام از بافت های ما کار خاص خود را انجام می دهند .
اولین مورد اساسا تصویر بزرگ تری نسبت به بقیه دارد . این بافت مخصوص آن دسته از شما است که می خواهید آن را روی سر خود داشته باشید . انگشت های شما بقیه ی کار ها را در این آموزش آرایشگری انجام خواهند داد .
دومین بافت ، کاملا با دیگری متفاوت است . من به شما دقیقا آموزش می دهم که چه کاری با انگشتان خود انجام دهید و سر شما فقط منتظر می ماند و نگاه می کند که چه اتفاقی می افتد .
به سومین نوع بافت می رسیم . می خواهم آن را بافت اعتماد ساز نامگذاری کنم . شما در این آموزش آرایشگری نیاز به مهارت انگشت ها به صورت عالی نخواهید داشت . نیازی نیست که مهارت چندانی در بافت مو داشته باشید . پس اگر با دو بافت اولی که گفتیم کاملا گیج شده اید ، آن ها را رها کنید و سومین مورد را انجام دهید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی