مدل موی دم اسبی تاپسی

فهرست مطالب

موی دم اسبی تاپسی

وقتی که چنین مقالاتی از آموزش آرایشگری را می خوانم و تنها چیزی که در آن ها می بینم مربوط به بافت است ، کمی احساس ترس می کنم . ( باز هم می گویم هیچ کس نمی تواند بدون هیچ ایرادی بافت مو را به اتمام برساند . )
بنابراین من کمی از بافت فاصله می گیرم . پس چرا از مدل موی م اسبی تاپسی استفاده نکنیم ؟
وقتی که این آموزش آرایشگری را به اتمام برسانید ، موی شما استایلی شبیه به بافت فرانسوی خواهد گرفت ؛ اما در واقع تمام کاری که دارید انجام می دهید این است که موی خود را به صورت دم اسبی های کوچک در می آورید و سپس آن ها را به صورت حلقه حلقه سبک دهی می کنید . برای این که منظور ما را کامل متوجه شوید ، ویدئو را به صورت کامل مشاهده کنید . اصلا نگران نباشید ، این آموزش آرایشگری کاملا ساده است .
در نظر داشته باشید ، شما نیاز ندارید که تا پایین موی خود این کار را انجام دهید . می تواندی انتهای موی خود را دست نخورده باقی بگذارید تا شکل آن کمی از بافت فرانسوی فاصله بگیرد .
این مدل مو با این که بسیار ساده است ولی برای فصل تابستان کاملا مناسب است تا بتوانید از شر موی خود که روی صورتتان می ریزد راحت شوید .
این مدل مو به نوعی رمانتیک است که مربوط به فرهنگ بوهمینسم است . شما می توانید نتیجه ی کار را در ابتدای ویدئو مشاهده کنید .
من خودم به شخصه خیلی این مدل مو را دوست دارم . حس می کنم مدل بسیار زیبایی است و شاید از نظر شما کمی پیچیده باشد ولی اصلا این طور نیست . اگر می خواهید متوجه شوید که قرار است چه کاری انجام شود ، ادامه ی ویدئو را مشاهده کنید .

[aparat id=’uVTAS’]

برای پیاده سازی این آموزش آرایشگری ، به چند الاستیک مو نیاز دارید که در بافت از آن استفاده می شود . از این کش ها برای تک تک دم اسبی های کوچکی که قرار است ایجاد کنیم ، استفاده می کنیم . بیایید شروع کنیم .
می خواهم قسمتی از موی موجود در تاج سر خود را بگیرم و آن را با یکی از الاستیک های موجود که به آن ها اشاره کردیم ببندم .
حال من می خواهم قسمت مرکزی را که تا پایین ادامه دارد تقسیم بندی کنم . برای این که آن را پیچ دهم ، به صورتی که در ویدئو مشخص است ، آن را گره می زنم .
سپس می خواهم جلوی موی خود را از قسمتی که مشخص می کنم بگیرم . ( دوقسمتی که در ویدئو مشخص شده است )

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی