مدل موی دم اسبی حبابی

فهرست مطالب

مدل موی دم اسبی حبابی

این مدل در آموزش آرایشگری از مدل استاندارد دم اسبی هیجان انگیز تر است . دم اسبی حبابی با مزه و آسان است و برای پیاده سازی نیز به مدت زمان زیادی ندارد .
فقط مطمئن شوید کش های الاستیکی قوی و تمیزی در دست داشته باشید ؛ در این صورت دم اسبی حبابی شما بدون نقص خواهد بود . اگر از الاستیک ضخیم و سفت استفاده می کنید ، احتمالا به ظاهری که می خواهید نخواهید رسید .
امروز می خواهیم شما را با مدل دم اسبی حبابی در آموزش آرایشگری آشنا کنیم که ظاهری با مزه دارد و به راحتی پیاده سازی می شود . من عاشق این مدل مو هستم . این مدل برای 2 تا 3 روز می تواند دوام بیاورد . حقیقتی که در این مورد وجود دارد این است که این مدل ، یک مدل نا منظم و به هم ریخته است که یک ظاهر معمولی و رسمی به شما می بخشد ؛ دقیقا همان چیزی که من و خیلی از انسان های دیگر به دنبال آن هستیم . پس اجازه دهید شروع کنیم .
[aparat id=’Ge5Ig’]

مرحله ی اول

من با مو های باز و فر این روند را شروع می کنم . از بزرگ ترین اتو موی خود استفاده می کنم و سعی می کنم فر های مو را از صورت خود دور کنم تا ظاهر به هم ریخته ی خود را به دست آورد . همچنین شما به تعداد زیادی از الاستیک نیاز خواهید داشت که من قبلا آن ها را برای آموزش آرایشگری خریداری کرده ام . در کنار آن ها باید چند سنجاق سر نیز داشته باشید تا اگر تمایل داشتید بتوانید الاستیک ها را پنهان کنید . دوست دارم این مدل مو باز باشد و زیاد برای آن تلاش نکنم . پس برای بخش اول موی خود زیاد توجهی به خرج نمی دهم و آن را به صورت شل در قسمت بالایی گوش آن جمع می کنم . برای طرف دیگر مو هم این کار را انجام می دهیم . مو ها را در تاج سر خود جمع می کنیم . چون می خواهیم الاستیک ها را پنهان کنیم ، یک قسمت کوچک مو از قست های زیری را جمع می کنیم و آن را دور دم اسبی می پیچیم . برای این که آن را محکم نگه دارید حدود 4 اینچ از آن را آزاد بگذارید که بتوانید آن را فر کنید . سپس با استفاده از یک سنجاق سر آن را محکم کنید و ثابت در قسمت زیری دم اسبی خود نگه دارید . به این ترتیب شما توانسته اید که الاستیک را پنهان کنید .

مرحله ی دوم

برای قسمت بعدی موی خود ، تمامی موی موجود در پشت گوش های خود را جمع کنید و مطمئن شوید در وسط سر خود اندازه ای مناسب از موی خود را در قسمت های پایینی داشته باشید . می توانید برای گره زدن این قسمت از یک الاستیک استفاده کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی