مدل موی دم اسبی دور بافت ( قسمت دو )

فهرست مطالب

موی دم اسبی

وقتی که حجم دهی به مو ها در این آموزش آرایشگری به اتمام رسید باید چند قسمت دیگر از موی خود را در اطراف تاج سر خود بگیرید و دوباره همین کار را انجام دهید ؛ یعنی با استفاده از برس تیزینگ به آن حجم دهید ( با بالا و پایین کردن آن ) .
این کار را باید برای قسمت های دیگر که در ویدئو مشخص است نیز انجام دهید .
وقتی کار شما در حجم دهی به مو ها تمام شد ، شما باید به آرامی همه چیز را با برس معمولی ، شانه کنید و احتمالا شما یک حجم لحظه ای در تاج مو های خود خواهید داشت .

[aparat id=’Y1tA4′]

بنابراین مرحله ی بعدی این است که الاستیک های مو را بردارید . من می چرخم تا شما بتوانید مشاهده کنید که دارم چه کاری انجام می دهم .
همه ی مو ها را با هم جمع کنید و در دستان خود بگیرید . شما می خواهید یک دم اسبی ایجاد کنید که نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه باشد ؛ یعنی باید متوسط باشد .
می توانید آن را برس بزنید ولی ایرادی ندارد اگر کمی به هم ریخته و نا منظم باشد .
در حال حاضر چون موی خود را موج دار کردید ، کمی نا منظمی خواهید داشت و این زیبایی طبیعی مدلی است که شما برای موی خود انتخاب کردید .
اما اگر مدل موی شما صاف است ، باید مقداری ، آن را از حالت یکنواخت خارج کنید .
پس از جمع کردن ، آن را با یک الاستیک در جای خود محکم کنید . در آخر ظاهری که باید داشته باشد در این ویدئو از آموزش آرایشگری مشخص است .
آن را در آیینه بررسی کنید .
وقتی که دم اسبی خود را ایجاد کردید باید شکل و شمایل آن شبیه ویدئو باشد ؛ یعنی نا منظم ولی با مزه .
سپس شما باید قسمتی از پایین را بگیرید ؛ زیرا می خواهید یک بافت معمولی ایجاد کنید ؛ خیلی ساده و راحت .
احتمالا شما بخواهید این قسمت را بلند تر انتخاب کنید . این کار نسبتی انجام می شود .
پس از این کار یک بافت معمولی را با استفاده از این قسمت از مو ایجاد کنید .
معمولا برای این کار مو را به سه شاخه تقسیم می کردیم . برای این که بافت مورد نظر کمی ریز شود سعی کنید آن را شل نبافید . باید این کار را را تا پایین موی خود انجام دهید .
وقتی که کار بافت موی شما تمام شد ، آن را با یک الاستیک در جای خود محکم کنید .
مرحله ی آخر این است که این بافت ایجاد شده در این آموزش آرایشگری را بگیرید ، آن را به عقب ببرید و دور پایه ی دم اسبی خود بپیچید .
برای این که این حالت حفظ شود باید از یک سنجاق سر استفاده کنید . می توانید از دو مورد نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید کاملا حالت خود را حفظ می کند .
وقتی که این مرحله از آموزش آرایشگری را گذراندید ، چیزی که باید داشته باشید در ویدئو مشخص است . من می چرخم تا شما از همه ی زاویه ها آن را ببینید .
خیلی مهم است که قسمت بافت ریز و سفت باشد . برای من در ویدئو آن طور که گفتم سفت نشده است ؛ بنابراین باید دوباره مرحله ی بافت را انجام دهم . هنگامی که می خواهید آن را دور دم اسبی خود بپیچید سعی کنید از پایه ای ترین بخش آن استفاده کنید .
امیدواریم که از این آموزش آرایشگری لذت کافی را برده باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی