مدل موی دم اسبی دور بافت

فهرست مطالب

موی دم اسبی

چه بخواهید آموزش آرایشگری مربوط به دم اسبی بلند ، کوتاه یا کناری یا یک بان را پیاده سازی کنید ، می توانید قسمتی از موی خود را بیرون بگذارید .
سپس می توانید آن را ببافید و پس از آن به سادگی آن را با یک الاستیک بپیچید .
همچنین شما می توانید این آموزش آرایشگری را بدون انجام بافت پیاده سازی کنید .
هر روشی که انتخاب می کنید ، این روش باعث می شود سبک موی شما نسبت به دم اسبی استاندارد جالب تر شود و احتمالا آسان ترین مدل مو در بین مدل مو های مناسب برای هوای گرم است .

[aparat id=’CLXsE’]

امروز می خواهیم مدل موی دم اسبی را برای شما شرح دهیم که دور آن یک بافت پیچیده شده است .
برای انجام این آموزش آرایشگری ، شما به چند مورد انگشت شمار وسیله نیاز دارید ؛ مثل یک برس مو ، سنجاق سر ، یک الاستیک کوچک که به سختی بتوانید آن را ببینید . شما می توانید آن ها را از فروشگاه های مختلفی تهیه کنید .
همچنین شما به یک کش سر نیاز خواهید داشت و یک برس تیزینگ که من در این جا از مدل 1093 ی آن استفاده می کنم .
این برس با مو های صاف و فر سازگاری دارد و هیچ تفاوتی ندارد .
البته من حس می کنم این مدل احتمالا با مو های موج دار ظاهر زیبا تری را ایجاد می کند .
دلیل آن هم این است که این مدل مو ، ظاهر رمانتیک تری را به وجود می آورد .
بنابراین اولین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که مو را برس بزنیم . من از قبل کمی موی خود را موج دار کرده ام . در آینده آموزشی برای انجام این کار قرار خواهیم داد تا بتوانید به سادگی این کار را انجام دهید .
وقتی که من موی خود را مثل یک دم اسبی بالا می گیرم نمی خواهم چیز های اضافه تری از موی من مشخص باشد . بنابراین تصمیم گرفتم که این کار را انجام ندهم ، با این که خیلی از خانم ها این کار را انجام می دهند .
اولین کار این بود که شما باید تمام موی خود را برس بزنید تا گره های موجود در آن باز شود . پس حتما این کار را انجام دهید .
پس از این مرحله از آموزش آرایشگری ، می خواهیم به موی خود کمی حجم اضافه کنیم . برای این کار من مو های جلویی خود را به سمت بالا می کشم و برای این که حجم بگیرد از برس تیزینگ خود استفاده می کنم و آن را بالا و پایین می کنم . نیازی نیست کار دیگری انجام دهید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی