میکاپ Rosie Huntington-Whiteley ( قسمت پنج )

فهرست مطالب

میکاپ Rosie Huntington-Whiteley

در قسمت قبلی نحوه ی استفاده از مداد چشم را برای این آموزش آرایشگری به طور کامل شرح دادیم . به خاطر داشته باشید این عمل باید روی ریشه ی مژه ها انجام گیرد ؛ به طوری که انگار دارید آن ها را ماساژ می دهید .
من خودم به شخصه چشم های کشیده ی رزی را خیلی دوست دارم . این نوع چشم ها ، شکل مورد علاقه ی من را دارند که در اصطلاح به آن ها چشم های بادامی می گوییم .

[aparat id=’flDnU’]

چشم های هر کسی متفاوت است و ممکن است روش های مختلفی را برای اعمال خط چشم برگزیند . من خودم این شکل را انتخاب می کنم . چشم های رزی نیز برای انجام این کار بسیار مناسب است .
همین روند را باید برای چشم دیگر نیز انجام دهید . روی ریشه ی مژه ها در این آموزش آرایشگری تمرکز کنید و سعی کنید در گوشه ی چشم ، خط چشم را باریک کنید و شکل آن ها مانند بال کنید .
اگر شما می خواهید از یک براش استفاده کنید تا رنگ دانه ها را پخش کنید می توانید از یک مداد نرم یا یک q-tip برای چشم استفاده کنید .
حواستان به چشم های رزی باشد که به سمت بالا نگاه می کند تا بتوان ادامه ی این روند را پیگیری کرد . من به سراغ مژه ها در گوشه ی خارجی چشم می روم و چند بار به صورت رفت و برگشت مداد را روی آن می کشم .
از انگشت خود کمک بگیرید تا گوشه ی چشم را نگه دارید . پس از اعمال می توانید با استفاده از انگشتان خود ، رنگ دانه ها را پخش کنید .

من خودم معمولا این کار را روی لبه های بیرونی زیر چشم خود انجام می دهم که باعث می شود چشم های من شبیه گربه شود .

برای ابرو ها در این آموزش آرایشگری می خواهم به صورت خیلی طبیعی چند بار آن ها را با برس مخصوص لمس کنم .
فکر می کنم رزی وقت بسیار زیادی را برای ابرو های خود صرف می کند ؛ زیرا واقعا شکل ابرو هایش بی نظیر است .

اگر بخواهم نظری در مورد این موضوع بدهم من زیاد ابرو های خود را بر نمی دارم . بله چندین موی زائد در ابرو های من وجود دارد که باید آن ها را بردارم ، ولی من ظاهر طبیعی و قهوه ای آن ها را دوست دارم . بدین ترتیب من معمولا آن ها را به حال خود می گذارم اما خب به این موضوع معتاد هستم که ابرو های من همیشه ظاهر خوبی داشته باشد .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی