چگونه از موی بلوند خاکستری مراقبت کنیم ؟ ( قسمت دو )

فهرست مطالب

مراقبت از مو

نکته ی دوم : حتما شامپوری بنفش در اختیار داشته باشید

در حالی که رنگ موی بلوند خاکستری می تواند برای پوشاندن تُن های برنجی مو مورد استفاده قرار گیرد ، شامپو بنفش یکی از باید های این آموزش آرایشگری است .
در همین حین که رنگ موی خنک شما به اندازه ی سایر سایه های بلوند شما به سرعت برنجی نمی شود ، زمان زیادی صرف می شود تا این رنگ مو حفظ شود .
برای این که متوجه شوید که چرا شامپوی بنفش راه حلی برای این موضوع است ، اگر به تئوی رنگ ها مراجعه کنید ، بنفش و زرد در چرخه ی رنگ ها مخالف یکدیگرند .
این به آن معنی است که این دو رنگ می توانند با یکدیگر مقابله کنند و یکدیگر را خنثی کنند .
به عنوان یک نتیجه ، شامپوی بنفش طیف زرد برنجی را خنثی می کند و دوباره رنگ موی شما را به رنگ بلوند تغییر می دهد . فکر می کنم که باید کامل متوجه شده باشید .
هنگامی رنگ های برنجی شروع به انتشار کردند و حس کردید که نوک آن ها مشخص شده است ، یک شامپوی بنفش و نرم کننده برای آموزش رنگ مو تهیه کنید .
می توانید برای این کار از شامپوی بنفش بدون سولفات برای مو های برنجی از برند L’Oréal Paris EverPure در کنار نرم کننده ی بنفش بدون سولفات برای موی های برنجی از همین برند استفاده کنید .
با استفاده از این دو محصول می توانید طیف خاکستری بلوند را برای مو های خود حفظ کنید و ظاهر آن را عالی نگه دارید . هفته ای دو یا 3 بار برای دریافت نتیجه ی مورد نظر روی موی برنجی خود استفاده کنید .

نکته ی سوم : موقتا ریشه های خاکستری را بپوشانید

اجازه دهید رو راست باشیم : شما همیشه وقت این را ندارید وقتی ریشه موی شما رشد کرد به سالن زیبایی بروید .
این موضوع شما را دچار هیچ مشکلی نمی کند ؛ می توانید به صورت موقت ریشه های خاکستری را با استفاده از محصول پوشش دهنده ی جادویی ریشه ی مو از برند L’Oréal Paris استفاده کنید .
این محصول برای مو های بلوند روشن ، معمولی و بلوند تیره در دسترس است .
این اسپری موقتی که برای ریشه ها استفاده می شود ، کاملا وزن سبکی دارد ، به سرعت خشک می شود و تا بار دیگری که از شامپو استفاده کنید ، باقی می ماند .
برای استفاده در آموزش آرایشگری ، قوطی شامپو را به خوبی تکان دهید ، آن را چهار تا شش اینچ از موی خود دور بگیرید و رنگ را روی ریشه های جدیدی که رشد کرده اند ، اسپری کنید .
می توانید کمی از طول موی خود را نیز وارد این جریان کنید تا ترکیب خوبی ایجاد شود .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی