کانسیلر مناسب برای خشکی زیر چشم

فهرست مطالب

خشکی زیر چشم

چه کانسیلر هایی را باید برای زیر چشم های خشک استفاده کرد ؟
فقط یک موضوع بد تر از بیدار شدن با صورت پوست پوست شده وجود دارد و آن میکاپی است که باید روی آن اعمال شود . درگیری مداوم با پوست خشک که به صورت روزانه پایه و اساس زندگی شود کافی است که هر انسانی خسته شود ؛ مخصوصا وقتی صحبت از مزاحم هایی در زیر محدوده ی چشم شود .
استفاده از کانسیلر در زیر چشمی که بش از حد خشک است ، خالی از لطف نیست . حد فاصل چالش برانگیز این محدوده ، خطوط ، چروک و رنگ غیر یکنواخت پوست را نشان می دهد . اما در مقاله می خواهیم به این موضوع پایان بدهیم .
در ابتدا ، اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی مناسبی را برای آب رسانی انتخاب کنید تا مراحل پاکسازی پوست را به درستی انجام دهید . این کار را باید به همراه کرم چشم مرطوب کننده کامل کنید . سپس ، از کنسیلر های کرم مانند استفاده کنید که شامل مواد تسکین دهنده ی پوست باشند . این مواد باید بتوانند در سطح بالایی با خشکی مبارزه کنند و به اندازه ی کافی روشن باشند تا بتوانند تمام طول روز را بدون چروک خوردن طی کنند . در این جا لیستی از کانسیلر های مناسب برای چشم های خشک را آماده کرده ایم که در انواع مختلفی ارائه می شوند که در عین حال استفاده از آن ها راحت است و چروک نمی خورند .

کانسیلر مایع Charlotte Tilbury Magic Away

کانسیلر مایع Magic Away ، تمام نواقص را با استفاده از فرمول کرم مانند و پوشش کاملی که دارد ، بر طرف می کند و در خود مواد مرطوب کننده ای جای داده است . پالمیتیل گلیسین نوعی نرم کننده ی پوست است و عصاره ی پوست درخت ابریشم ایرانی کمک می کنند تا محدوده ی چشم خود را بی نقص کنید و نتیجه ای را که برای جوان به نظر رسیدن می خواهید ، به دست آورید . به دنبال جادویی ترین بخش آن هستید ؟ این کانسیلر خاصیت درمانی ، تکسین بخشی و آب رسانی دارد تا پوست زیر چشم های خود را سالم تر نگه دارید ؛ حتی پس از این که آن را از صورت خود پاک کنید .

کانسیلر فوق طبیعی و اتری Kevyn Aucoin

به اسید هیالورونیک سلام کنید ! این کانسیلر اتری شامل مواد جذب کننده ی آب در کنار بخش اکسیژن رسانی آن است که باعث تنفس پوست می شود اما باعث می شود لایه ای از کانسیلر که روی پوست می مالید در صورت گرما آب شود . به این کانسیلر ، الکی فوق طبیعی گفته نمی شود . فرمول بسیار سبکی که دارد باعث می شود نواقص صورت شما مخفی شود . این فرمول فوق سبک بدون نقص در پوست های خشک ، خطوط ریز و نواقص را با ذرات بازتاب دهنده ی نور اصلاح می کند و باعث می شود پوست برجسته شود .

مزایای لوازم آرایشی و بهداشتی Bio-ing که کانسیلری قدرتمند دارد

یکی از محصولات مورد علاقه تیم لیلیوم سرخ ، کانسیلر قدرتمند و صنعتی Bio-ing است که پوشش سنگینی را ارائه می کند ؛ در حالی که یک پایان نرم و انعطاف پذیر به شما ارائه می کند . کانسیلر هایی که پوشش کامل ماتی ارائه می کنند اغلب اوقات تحت چروک های زیر چشمی و تعریق آن ، تشدید می شوند ؛ زیرا مواد براق کننده ی زیادی ندارند و کمبود دارند مثل روغن و میکا ) . فرمول پاک کننده ی نواقص صورت Boi-ing شامل ویتامین E و موم کاندالیلا است که برای کاربرد های کرمی با یک نتیجه ی مات و از بین بردن پوست پوست های صورت کاربرد دارد . بعد از اعمال ، خشکی زیر پوست ، صاف به نظر می رسد و به راحتی ترمیم می شود .
کانسیلر RMS با نام Un
این کانسیلر با یک فرمول براق کننده باعث تقویت پوست شما می شود که مثل روغن نارگیل ، روغن کرچک و روغن جوجوبا شامل مواد شکننده برای پوست های خشک است . این ترکیب پس از استفاده آب می شود و به زیر چشم ها می رود تا باعث سالم ماندن پوست آن قسمت شود . قبل از استفاده از آن نیازی نیست پوست را مرطوب کنید . به سادگی آن را در محل مورد نظر بمالید . در هنگام استفاده مقدار کمی از آن را به کار ببرید تا با پوشش شما مخلوط شود و پوشش جدیدی ایجاد کند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی