آموزش تغییر رنگ مو به بلوند خاکستری

فهرست مطالب

تغییر رنگ مو

آیا از رنگ فعلی مو های خود و آموزش رنگ مو های مختلف خسته شده اید ؟ یکی از روی بورس ترین رنگ های مو را که در حال حاضر بسیار محبوب است در نظر بگیرید ؛ برای مثال می توانید از رنگ خاکستری بلوند استفاده کنید .
دلیلی وجود دارد که چرا همه کس از افراد مشهور گرفته تا همسایه ی نزدیک شما در حال استفاده از این رنگ موی خنک هستند . تقریبا همه ی مردم در مورد این رنگ مو نکات خوبی می گویند .
در این جا ، همه چیز را در مورد آموزش آرایشگری مو با استفاده از رنگ بلوند خاکستری خواهید آموخت . حتی به شما می آموزیم که چگونه از بهترین رنگ موی بلوند خاکستری ( برند L’Oréal ) برای دست یابی به این ظاهر استفاده کنید .
همچنین به شما آموزش می دهیم که چگونه از رنگ موی جدید خود با استفاده از بهترین روش های نگهداری و سبک دهی به مو ، مراقبت کنید .

رنگ موی بلوند خاکستری چیست ؟

خب در نهایت به قسمت جذاب ماجرا در این آموزش آرایشگری رسیده ایم ! بسیاری از سبک های مختلف رنگ مو وجود دارد که روز به روز جدید تر می شوند ، اما رنگ موی خاکستری بلوند در صدر این لیست قرار می گیرد . رنگ موی خاکستری بلوند یک لایه ی بلوند به همراه رنگ دانه های خاکستری به موی شما اضافه می کند تا یک سایه ی خاکستری در مو های بلوند خود داشته باشید .
وقتی به صورت سطحی به این رنگ مو نگاه می کنید شباهت زیادی به رنگ موی بلوند مایل به سفید دارد ، ولی در واقع ریشه های تیره در ان باقی مانده اند تا ابعاد و احساس طبیعی بودن به آن اضافه شود .
در حالی که رنگ موی خاکستری بلوند معمولا یک رنگ موی طبیعی در آموزش آرایشگری نیست و با رنگ های موجود نمی توان آن را ایجاد کرد . قطعا شما می توانید ظاهر خود را تعییر دهید ! نگران نباشید ، راز شما نزد ما محفوظ است .
چون رنگ موی خاکستری بلوند به عنوان یک رنگ موی خنک و سرد شناخته می شود ، اکثر اوقات روی موی افرادی خوب جواب می دهد که رنگ پوستی سرد و خنک داشته باشند ( برای مثال ترکیب های روشن تری با چشم های آبی یا سبز ) .
اما خبر خوب این است که رنگ موی خاکستری بلوند را به راختی می توان بر اساس رنگ پوست در آموزش آرایشگری تنظیم کرد و حتی بعدا راحت تر متوجه خواهید شد که چه مقدار از آن برای شما مناسب است .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی