افزایش حجم مو – حجم دهی به مو

فهرست مطالب

حجم دهی به مو

می خواهیم یک راه سریع برای حجم دهی به مو در آموزش آرایشگری به شما معرفی کنیم . من مو های صاف ، سالم و حوصله سر بری دارم . من با این موضوع کنار آمده ام . مشکلی با یکدیکر نداریم ؛ اما گاهی اوقات من واقعا آرزو می کنم می توانستم موی جذاب و پر حجمی داشته باشم ، درست همان طور که در فرش قرمز مشاهده می کنیم . من از مزایای این موضوع آگاه بودم که مو هایم را رو به عقب شانه کنم اما هیچ گاه به طور کامل بر این تکنیک آموزش آرایشگری تسلط نداشته ام و به نظر می رسد همیشه به طریقی به دسته ی مو های من آسیب می رسانده است . تماشای بیش از حد ویدئو های یوتیوب در حوزه ی آموزش آرایشگری ، من دندانه های شانه ی خود را به سمت داخل موی خود می پیچاندم و باعث می شدم مو هایم حجم نگیرد .
بنابراین وقتی در مورد محصول Oscar Blandi که مربوط به خشک کردن و تمیز کردن مو می شود ، شنیدم شیفته ی آن شدم .
شانه کردن به سمت عقب برای افزایش حجم مو باعث خراش یافتن لبه ی کوتیکول در جهت مخالف می شود و می تواند در دراز مدت آسیب زیادی به مو برساند . اکنون کمی از محصول ذکر شده ی جادویی را برای تاثیر فوری در مدتی مشخص بدون هیچ استرسی روی شاخه های مو بپاشید .
محافظت و بافت موضوعات مورد علاقه ی ما در آموزش آرایشگری هستند . ما از دستگیره ی نقطه ای شانه ی دندانه ای خود استفاده کردیم تا مو را جدا کنیم و این محصول را روی ریشه های مو پاشیدیم . در همین حالت آن را ماساژ نیز می دادیم .
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
ما می توانیم حس کنیم که نشاسته ی تاپیوکا شاخه های مو را ضخیم تر می کند وقتی چسب زانتان به آن یک پایان لاستیک مانند می بخشد . سیلیس آن را مات نگه می دارد . سپس ، ما با دقت شاخه های آن را جدا می کنیم و به به سمت عقب و ریشه ها شانه می کنیم . شما می توانید از یک قلم مو برای برای حالت دهی آرام تر به مو ها استفاده کنید .
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
محصول نهایی : یک موی پر حجم که می تواند فرا تر از ظاهر بیانسه قدم گذارد .
افزایش حجم مو - حجم دهی به مو
این کار برای استفاده در تمامی روز ها نیست . صبح روز بعد حس ریشه های خود را جذب کردم . این موضوع فقط برای یک شب خاص است که شما بتوانید حجم خوبی برای موی خود فراهم کنید و از موی خود محافظت کنید . پس از این که از این محصول استفاده کردید حتما از شامپو استفاده کنید تا آن را به خوبی از بین ببرد .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی