بافت دوتایی هلندی

فهرست مطالب

بافت دوتایی هلندی

سلام دوستان
به یکی دیگر از مقالات آموزش آرایشگری خوش آمدید .
امروز می خواهیم به شما نشان دهیم چگونه مرحله به مرحله یک بافت دوتایی هلندی را پیاده سازی کنید .
نمی خوام در این ویدئو زیاد با سرعت پیش بروم ؛ زیرا می خواهم هر مرحله را از بالا تا پایین توضیح بدهم ، پس قطعا این آموزش طولانی خواهند بود .
بنابراین اگر هر یک از شما در انجام بافت دوتایی هلندی مشکل دارید می توانید این ویدئو که به صورت مرحله به مرحله است را مشاهده کنید و من مطمئن هستم شما می توانید این کار را به خوبی انجام دهید .

[aparat id=’Od9Xv’]

در مرحله ی اول شما باید همه ی موی خود را برس بزنید تا تمامی گره های آن از بین برود . وقتی که برس زدن مو را تمام کردید ، باید موی خود را تا پشت سر به دو قسمت مساوی تقسیم کنید . هنگامی که این کار تمام شد ، یک کلیپس مو مانند چیزی که در ویدئو نمایش داده شد یا یک الاستیک بردارید و با کلیپس زدن بخشی از مو ، آن را از سر راه خود بردارید یا آن را در بالا جمع کنید . بستگی دارد که شما از چه چیزی استفاده کنید . اولین چیزی که باید انجام دهید این است که یک قسمت مثلثی کوچک از جلوی موی خود بگیرید . همان طور که مشاهده می کنید این یک مثلث کوچک است که شما در اختیار دارید و ما در ویدئو محل آن را مشخص کردیم .
سپس شما باید این بخش را بگیرید و آن را به سه بخش تقسیم کنید . من خیلی از مردم را دیده ام که مو را به این شکل به سمت پایین می کشند و سپس آن را تقسیم بندی می کنند ولی شما باید آن را به سمتی بکشید که می خواهید بافت به آن سمت حرکت کند .
همان طور که من در ویدئوی بالا اشاره کردم ، بافتن مو هایم به طور دقیق ، تخصص من نیست ، اما به هر حال ، وقتی که دمای هوا بالا می رود من همیشه از بافت دوتایی هلندی استفاده می کنم  در صورتی که تخصصی در آموزش آرایشگری ندارم .
من از این ظاهر برای سفر های تابستانه ی اروپایی خود در تابستان گذشته استفاده کردم و این واقعا یک یک مدل موی عالی برای مواقعی است که که نمی خواهید از وسایل گرمایی برای موی خود در آموزش آرایشگری استفاده کنید ولی می خواهید وقتی بیرون هستید از شر موی خو راحت شوید .
علاوه بر این ، موضوعی در این آموزش آرایشگری وجود دارد که نسبت به دم اسبی عادی خود احساس خنکی بیشتری می کنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی