بافت صاف مو ( قسمت دو )

فهرست مطالب

بافت صاف مو

ما می خواهیم از 4 قسمت مختلف از موی خود در این آموزش آرایشگری شروع کنیم و دم اسبی ایجاد کنیم .
بنابراین از قسمت اول مو استفاده می کنید تا یک دم اسبی در سمت راست تاج سر خود ایجاد کنید . پس من تمامی مویی که در بالای شقیقه ی خود وجود دارد را می گیرم و واقعا دوست دارم قسمت های جلویی موی خود را رها کنم تا بتواند شکل صورت من را حفظ کند . اما شما نیاز نیست این کار را انجام دهید . می توانید به صورت آزادانه تمام آن را به سمت عقب سر خود پیچ دهید .

[aparat id=’7i2pz’]

خب حالا قسمت اول موی خود را در این آموزش آرایشگری سر و سامان دادم . حال می خواهیم برگردیم و به شما نشان دهیم چگونه این اکستنشن ها را نصب کنید . این کار باید با دقت کافی انجام شود .
پس بخشی که جمع کرده ام را مثل یک دم اسبی درست در تاج سر خود می گیرم و این دم اسبی را به سمت بالا پرت می کنم و آن را از سر راه خود بر می دارم . البته باید در نظر داشته باشید این کار را با امنیت کامل انجام دهید و نگذارید خراب شود . باید با دست دیگر به خوبی آن را کنترل کنید .
حال می خواهم اولین قسمت از اکستنشن دوتایی خود را بگیرم و با استفاده از کلیپسی که خودش دارد ، آن را به صورت وارونه متصل کنم و آن را در بالای موی خود و زیر این قسمت از مو ( دم اسبی )  نصب می کنم . وقتی که به خوبی در جای خود قرار گرفت ، به سراغ بقیه ی قسمت های دم اسبی می روم و آن را با یک الاستیک محکم می کنم . حال می خواهم این دم اسبی را محکم در بالا بگیرم و آن را از سر راه خود بردارم تا بتوانم این آموزش آرایشگری را ادامه دهم .
حال می توانم قسمت بعدی موی خود را شروع کنم . این بار تمامی موی آزاد خود را جمع می کنم ( دقیقا همه ی مویی که زیر شقیقه ی من وجود دارد ) و با امنیت کامل آن را زیر دم اسبی اولی خود نگه می دارم . حال من می خواهم دو مورد از اکستنشن ها را بردارم و درست مثل قبل کلیپش آن را به صورت وارونه نصب می کنم . سپس آن را در زیر قسمت مورد نظر خود قرار می دهم تا بتوانم نشان دهم مو های پر پشت و کاملی دارم .
موقعی که از محل امن آن ها مطمئن شدید ، آن را با یک الاستیک ببندید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی