بافت صاف مو

فهرست مطالب

بافت صاف مو

درست مانند مدل موی دم اسبی حبابی که در مدل مو های مناسب برای هوای گرم آن را توضیح دادیم ، عمل می کند منتهی کمی پیشرفته تر از آن است .
پس در نظر داشته باشید ، در این ویدئو از آموزش آرایشگری ما از اکستنشن هایی برای ضخامت بخشیدن به ظاهر مو استفاده کرده ایم . اگر ضخامت موی شما انقدر زیاد نیست ، تعجب نکنید که ظاهر آن به پیچیدگی چیزی که در ویدئو مشاهده می کنید مانند نشد . اما در هر حال ، این یک مدل بسیار عالی است که می توانید در فصل تابستان به دلیل دمای بالا از آن استفاده کنید .
اوه راستی شما می توانید از این ظاهر به صورت دوتایی نیز استفاده کنید ، درست مثل مدل موی بافت دوتایی هلندی ؛ منتهی به جای آن تکنیک ، از تکنیک بافت صاف استفاده می کنیم .

[aparat id=’5sQ7U’]

هر چقدر بیشتر این آموزش آرایشگری را تمرین کنید ، نتیجه ی بهتری را دریافت خواهید کرد .
این نوع بافت ، در واقع بافت مورد علاقه ی من است ؛ زیرا انجام آن بسیار ساده است . کافی است هر روز موی خود را به صورت دم اسبی ببندید و شروع به بافت آن کنید . این بافت انقدر منحصر به فرد است که زیبایی خاصی را به استایل شما اضافه می کند و باعث می شود موی شما صخیم تر به نظر برسد .
می خواهم به شما نشان دهم که چگونه اکستنشن را به موی خود متصل کنید ؛ به طوری که کسی نتواند آن را ببیند و متوجه آن شود .
پس اگر می خواهید متوجه شوید این بافت چگونه انجام می شود ، لطفا مراحل ویدئو را دنبال کنید . شما به تعدادی الاستیک شفاف نیاز دارید . این موضوع بستگی دارد بلندی موی شما چقدر باشد ؛ اما من معمولا بین 8 الی 10 تا از آن ها استفاده می کنم . همچنین شما به یک کلیپس بزرگ نیاز خواهید داشت تا به شما کمک کند بخش هایی که نیاز ندارید را از سر راه خود بردارید و آن ها را با کلیپس ببندید . همچنین 5 شاخه اکستنشن تهیه کرده ام . در کشور های غربی کوچک ترین سایزی که می توان پیدا کرد همین است ؛ زیرا ما می خواهیم که این اکستنشن دقیقا زیر دم اسبی ما قرار گیرد .
بنابراین 4 شاخه از آن ها را انتخاب می کنم و از بین آن ها دو شاخه ی دیگر انتخاب می کنم . من می خواهم این این شاخه را کوچک تر کنم ، پس آن را به خودش گره می زنم . اما همچنان کلیپس موجود در بالای آن دیده می شود . پس شما می توانید آن را به سر خود بچسبانید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی