جلوگیری از شکنندگی مو

فهرست مطالب

شکنندگی مو

فکر شکنندگی مو به معنای واقعی کلمه باعث می شود که همان جا عمر مو های ما به پایان برسد . چه شما شاخه های موی خود را روی تل خود پیدا کنید یا مقداری از موی خود را بین اتوی تخت خود پیدا کنید باید احساس کنید که موی شما حالت شکنندگی پیدا کرده است .
خوشبختانه ، تیم لیلیوم سرخ اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه ای را برای شما جمع آوری کرده است که می توانید از آن ها به منظور جلوگیری از نازک شدن و کوتاه شدن مو استفاده کنید . در این بخش پنج مورد از بهترین پیشنهادات را آماده کرده ایم تا متوجه شوید چگونه باید مو های خود را قوی نگه دارید و به جنگ شکنندگی مو بروید .

ابریشمی کردن مو

شاخه های ابریشمی مو به معنای مو های ابریشمی است . روز خوب برای موی شما روزی است که در آن بالا ترین کیفیت را داشته باشد و مثل یک پارچه ی ابریشمی بلند به نظر برسد . تل سر ، کشیدگی ، گره خوردن ، خارش و شکستگی مو را کاهش می دهد ؛ زیرا باعث ایجاد اصطکاک مرتبط با پیوند های معمولی مو می شود . در هنگام شب ، مطمئن شوید که شاخه های موی شما توسط بالشت ابریشمی از فشار بیش از حد سر در امان باشد . این بالشت ها ، آسیب هایی که قرار است از طریق چرخش در خواب و این پهلو آن پهلو شدن به مو وارد شود را خنثی می کند . علاوه بر این ، این نوع بالشت از خر و پف کردن شما نیز جلوگیری می کند .

نرم کردن مو و صاف کردن مو

روغن هایی که برای مو در آموزش آرایشگری نیز استفاده می شود ، از راه های مختلف با شکنندگی مو جلوگیری می کنند . این مواد آب بندی مو را به پایان می رساند ، باعث تهویه ی عمیق پوست سر می شود ، شاخه های موی شما را در شب مرطوب نگه می دارد و سایر مواردی که در این لیست قرار می گیرند . مطمئن شوید هزینه ای که برای خرید روغن انجام می دهید متناسب با برند و کیفیت آن باشد . می توانید از روغن تغذیه کننده ی موی Oribe Gold Lust استفاده کنید . دو قطره از این روغن که به عنوان طلای مایع نیز شناخته می شود ، می تواند برای استفاده کافی باشد تا نرمی و صافی مو را حفظ کند و آن را در مقابل شکنندگی مقاوم کند .

محافظت از مو

بهترین راه برای شکست دادن شکنندگی مو این است که آن را در مقابل گرما ، خنک نگه دارید . اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، به ما قول دهید که حداقل در تمام طول روز ، شاخه های موی خود را محافظت کنید . مطمئن شوید از اسپریی استفاده کنید که می تواند در مقابل 450 درجه گرما مقاومت کند . اسپری درخشان کننده ی Bumble and bumble Glow مو را در برابر ابزار های حرارتی محافظت می کند ، شاخه های مو را مقاوم می سازد و از شکنندگی مو با استفاده لایه محافظ عسلی پیچیده ی خود جلوگیری می کند . این اسپری ترکیبی است که وضعیت مو را بهبود می بخشد و خاصیت ارتجاعی آن را بالا می برد .

قوی کردن مو

از نظر تیم لیلیوم سرخ ، داشتن موی سالم از حمام شروع می شود . کار هایی که شما قبل از ثابت شدن مدل موی خود انجام می دهید ، باعث قوی شدن مو ، هیدراتاسیون و سلامت کلی مو می شود . اطمینان حاصل کنید هفته ای یک بار موی خود را با استفاده از فرمولی تقویت کنید که نشاط را به مو های خشک و آسیب دیده برگرداند . ماسک محافظت از موی SISLEY-PARIS که دوباره به موی شما شادابی می بخشد ، کمک می کند تا شکنندگی مو را از نوک تا ریشه ترمیم کنید . این محصول از فرمولی استفاده می کند که اکثر آن از یک گیاه استخراج می شود و دیگر مواد آن شامل پروتئین ، ویتامین و مینرال می شود .

خلاقیت داشته باشید

یکی از مهم ترین دلایل شکنندگی مو ، مدل دهی بیش از حد به مو است . به جای این که هر روز به شاخه های موی خود آسیب برسانید ، کمی خلاقیت در مدل دهی به آن از خود نشان دهید تا از روند های بی رویه جلوگیری کنید و از آسیب رسیدن به مو جلوگیری کنید . شما دو انتخاب دارید :

  1. بافت طبیعی موی خود را بپذیرید
  2. هفته ای یک بار مو های خود را مدل دهی کنید ولی با استفاده از مواد خنک کننده از آسیب های بیش از حد جلوگیری کنید .

در حال اطمینان حاصل کنید از محصولی استفاده می کنید که انعطاف پذیر باشد و با جنس موی شما سازگار باشد و باعث چرب شدن بیش از حد آن نشود . ژل انعطاف پذیر R+Co Motorcycle به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید انعطاف پذیری موی خود را کنترل کنید پس شما می توانید به آرامی مدل موی خود را تغییر دهید . اگر شما ناچار هستید که دوباره از ابزار گرم کننده استفاده کنید این ژل به شما کمک می کند که از موی خود در مقابل آسیب های گرمایی محافظت کنید ؛ زیرا از ترکیبی ساخته شده است که متناسب با مدل دهی مو با استفاده از گرما است .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی