مدل موی بان در طرفین ( قسمت دو )

فهرست مطالب

مدل موی بان

مرحله ی بعدی که می خواهیم در این آموزش آرایشگری انجام دهیم این است که دم اسبی ایجاد شده را بگیریم و آن را به شکل بان ( یک نان پیچ ) در آوریم . پس شما در واقع مو را مانند یک دایره می پیچید و پس از آن الاستیک بزرگ تر خود را بردارید و آن را دور بانی که ایجاد کردید بپیچید . آن را محکم دور بان ببندید . پس از این کار شما در این آموزش آرایشگری به سنجاق سر های خود نیاز پیدا خواهید کرد .
یک سنجاق سر بردارید و جای بان موجود در سر خود را به خوبی محکم کنید . احتمالا شما نیاز خواهید داشت که از سمت پایین آن نیز این کار را انجام دهید تا بتوانید تضمینی برای سالم ماندن آن ارائه دهید .
سپس چند سنجاق سر دیگر نیز به این روند اضافه کنید . این کار فقط برای اطمینان انجام می شود که پس از پایان کار موی شما دچار مشکلی نشده باشد .
کار ما در این جا تمام می شود . اگر مقداری از موی شما در پشت سرتان آزاد مانده است ، می توانید آن را بگیرید ، بپیچید و آن را پنهان کنید . می توانید برای پنهان کردن آن از پیچی که قبلا برای بان استفاده کردید ،کمک بگیرید .
پس از این کار ، از شر موی باقی مانده در پشت سر خود راحت می شوید .
خب دوستان عزیز ، کار ما در این جا تمام می شود .
امیدواریم که از این آموزش مدل موی بان نیز لذت کافی را برده باشید . نگران به هم ریختگی موی خود نباشید . شما باید این تمرین را بار ها و بار ها انجام دهید . هرگز بدون تمرین نمی توانید در آموزش آرایشگری تخصص لازم را به دست آورید .
اگر تمایل داشتید می توانید برای آموزش انواع مدل مو با متخصصان لیلیوم سرخ تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی