مدل موی بان در طرفین

فهرست مطالب

مدل موی بان

شما می توانید به راحتی این مدل مو را بدون پیچیدن مو در آموزش آرایشگری انجام دهید .
اگر شما آرامش و ریلکس بودن را ترجیح می دهید پس از این آموزش استفاده کنید ؛ حتی یک مدل موی بان به هم ریخته که در یک طرف سر قرار گرفته باشد می تواند برای شما نتیجه دهد .
به این نکته دقت کنید که این مدل مو بسیار ساده است و شما در عرض چند ثانیه می توانید آن را انجام دهید و از خانه بیرون بروید .
یک نکته ی مهم دیگری که می خواهم به آن گوش دهید این است که اگر شما از وسایل گرمایی برای مو های خود در آموزش آرایشگری استفاده نمی کنید ، مطمئن شوید مقداری روغن مو یا واکس مو در دست داشته باشید تا بتوانید در هر قسمتی که به درستی تنظیم نشده است از آن ها استفاده کنید ؛ مخصوصا اگر شما در محیط های مرطوب قرار دارید .
امروز می خواهیم مدل مویی را به شما نمایش دهیم که همه ی مردم در اکثر اوقات روز از آن استفاده می کنند و بسیار ساده است . این مدل برای زمان مدرسه و کار بسیار مناسب است .
خیلی از شما در مورد این مدل مو در صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه لیلیوم سرخ از ما سوال کردید و درخواست داشتید که این آموزش آرایشگری را برای شما قرار دهیم .
در این آموزش شما به ابزار ساده ای مثل الاستیک معمولی ( یک الاستیک بزرگ و یک الاستیک کوچک ) ، چند سنجاق سر و چند گیره ی مو سر نیاز دارید .
برای این که این ظاهر را عملی کنم ، حتی مو های خود را برس نیز نمی زنم . البته خب من متوجه شدم که این مدل روی مو های برس زده شده بهتر جواب می دهد .
آموزش را شروع می کنیم و یک قسمت از مو را در سمت راست می گیریم . قسمت دیگری را از زیر آن می گیریم و آن ها را به دور یکدیگر می پیچیم . وقتی که آن ها را پیچیدیم ، قسمت دیگری از مو را از پایین می گیریم و دوباره آن را می پیچیم . این کار مشابه با مدل موی پیچ فرانسوی است . پس من بعد از هر پیچش ، قسمت دیگری را از زیر اضافه می کنم .
همین روند را ادامه می دهم . وقتی که به قسمت دیگر سر خود رسیدید ، الاستیک ها را بردارید . الاستیک کوچک را انتخاب کنید ، همه ی مو را با هم بگیرید و مثل مدل موی دم اسبی که از یک طرف آمده است ، با الاستیک محکم کنید .

[aparat id=’4xHs9′]

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی