مدل موی دم اسبی حبابی ( قسمت دو )

فهرست مطالب

مدل موی دم اسبی حبابی

مرحله 3

اکنون ما می توانیم حباب ها در این آموزش آرایشگری ایجاد کنیم . هر طرف مو را با استفاده از انگشت های اشاره ی خود بگیرید . از قسمت زیری در حالی که دارید موی خود را به بیرون می کشید ، با استفاده از انگشتان شست آن را به سمت بالا فشار دهید تا بتوانید حباب مد نظر خود را به وجود آورید . کمی به کشیدن ادامه دهید تا یکنواختی رو به بالای خود را به دست آورد . من به شخصه ظاهر به وجود آمده را دوست دارم اما می خواهم کاری کنم حباب های ایجاد شده در مو سالم تر به نظر برسد ، پس از یک برس استفاده می کنم و به آرامی قسمت بالایی آن را پوشش می دهم تا مقداری آن را شلوغ تر کنم .
تاثیری که شما در این آموزش آرایشگری روی موی خود گذاشتید ، هنگامی شما را در مورد حباب ها راضی خواهد کرد که یادتان باشد که قسمت های کوچک مو را بگیرید و آن را با استفاده از یک الاستیک مو ببندید تا آن ها را پنهان کنید .

مرحله 4

مرحله ی بعدی از این آموزش آرایشگری آسان است . تمامی موی باز باقی مانده را بگیرید و آن را در پشت گردن خود گره بزنید .
تمامی این مراحل را برای ساخت حباب های بعدی انجام دهید . با اگشت اشاره ی خود آن را بیرون بکشید و با انگشت شست خود آن را به سمت بیرون هل دهید . اگر در بعضی از جاها مشکلی پیش آمد ، می توانید به سادگی مو را بکشید تا یک تاثیر مشابه در آن ایجاد کنید . الاستیک مو را با استفاده از قسمت کوچکی از مو پوشش دهید و باید چیزی شبیه به ویدئوی موجود را مشاهده کنید .
بسته به بلندی موی شما ، ممکن است تا همین جا کار شما تمام شود یا ممکن است بتوانید ادامه دهید . من می خواهم یک الاستیک دیگر دو اینچ پایین تر از آخرین حباب استفاده کنم . نیاز نیست که بین آن و قسمت بالایی فاصله ی زیادی بیندازید ؛ زیرا همان طور که شما حباب ها را در این آموزش آرایشگری ایجاد می کنید ، الاستیک ها نیز به قسمت های پایین تر موی شما سُر می خورند . اگر آن ها فاصله ی زیادی داشته باشند ، حباب هایی که به شکل نواری ایجاد کردید به خوبی ظاهر نمی شوند .
برای من ، قطعا این آخرین قسمت از مو است . من هیچ وقت نمی توانم تصمیم بگیرم که آیا باید یک حباب دیگر ایجاد کنم یا خیر اما وقتی موی من حالت فر دارد دوست دارم بدانم چگونه ممکن است به پایین موی من بچسبد . فکر می کنم خیلی مدل با مزه ای است پس من می خواهم الاستیک ها را پنهان کنم و کار ما این جا تمام است .
من واقعا این مدل مو را دوست دارم . یک موضوع در مورد این آموزش آرایشگری وجود دارد و آن این است که در عین این که مرز ها در آن قابل مشاهده هستند ، حالت زنانه ی خود را حفظ کرده است . این مل بسیار متفاوت و فوق العاده است که می توانید در فصل تابستان از آن استفاده کنید .
لطفا اگر از این آموزش لذت برده اید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در زیر برای ما ارسال فرمایید .
[aparat id=’T0CIk’]

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی