میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت دو )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

در مرحله ای اول من می خواهم قسمتی از فاندیشن خود را بردارم و آن را روی تمامی بخش های پوست خود می مالم . این مرحله بسیار ساده است ؛ زیرا شما از یک اسفنج در این آموزش آرایشگری استفاده می کنید .
این فاندیشن بدون روغن تهیه شده است و شامل موادی است که من فکر می کنم برای استفاده ی روزانه فوق العاده است ؛ زیرا بیشتر از پوست شما محافظت می کند و به طور کامل سطح پوست شما را پوشش می دهد .
بنابراین اگر نمی خواهید خیلی زیاد پوست شما پوشش داده شود ، بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را استفاده نکنید .

[aparat id=’tSeuY’]

حتی در ویدئو نیز مشاهده می کنید که من برای گردن خود نیز از همان مقداری که در ابتدا برداشتم استفاده کردم . بنابراین پوست من به طور کامل یک دست می شود و به طور مشخص روی پوست شما پخش می شود . نیاز نیست خیلی زیاد اسفنج را فشار دهید .
مشاهده می کنید که آن را روی صورت خود طوری استفاده می کنم که تمامی قسمت ها حتی پلک من را در بر گیرد . این قسمت نیز باید مانند بخش زیر چشم به طور کامل پوشش داده شود ؛ زیرا من فکر می کنم این قسمت ها ، مهم ترین بخش های صورت هستند .
البته این مورد را در نظر داشته باشید که علاوه بر این فاندیشن ، من از کانسیلر نیز استفاده خواهم کرد . در واقع از کانسیلر برای هایلایت کردن و سایه انداختن در آموزش آرایشگری استفاده می کنم . این محصول باید وقتی استفاده شود که پوست شما کاملا خشک باشد .
این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این محصولات دوام طولانی مدتی دارند و می توانند برای استفاده ی روزانه کاملا مناسب باشند .
من فقط می خواهم برای قسمت های زیر چشم خود را از کانسیلر استفاده کنم تا مقداری از روشنایی پوست خود را به آن بازگردانم .
من با استفاده از این رنگ می خواهم یک سایه یا هایلایت در پوست خود ایجاد کنم .
حال مسیر خود را با استفاده از همان اسفنج آموزش میکاپ که قبلا استفاده کردیم ادامه می دهیم تا کانسیلر را روی صورت خود اعمال کنیم .
سپس از پودر نیمه شفاف معمولی Laura برای قسمت های زیر چشم خود در این آموزش میکاپ استفاده می کنم . این کار را برای مرکز صورت خود نیز انجام دادم .
خب کار ما با فاندیشن تمام شد و حال نوبت آن است که ما به سراغ هایلایت کردن یا سایه انداختن برویم .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی