میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت سه )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

خب فکر می کنم به خوبی نحوه ی استفاده از فاندیشن در این آموزش آرایشگری را برای شما شرح دادیم .
حال می خواهم این آموزش میکاپ را ادامه دهم و نقاط بالایی گونه های خود را هایلایت کنم یا سایه بزنم . در این جا من از محصولات Couture استفاده می کنم تا هایلایت را پیاده سازی کنم .
برس آرایشی که من دارم در این آموزش استفاده می کنم Smith 112 است .

[aparat id=’vTW4J’]

احتمالا با توجه به ویدئو شما عزیزان متوجه شده اید که از هایلایتر در قسمت های بالایی گونه ی خود استفاده می کنم . حواستان به نقاط بالای بینی موجود در پیشانی و قسمت چانه ی خود باشد .
سعی کنید این کار را به زیبایی هر چه تمام تر انجام دهید . اگر می خواهید که این رنگ دانه ها مدت طولانی تری باقی بمانند می توانید از یک کرم هایلایتر قبل از این کار استفاده نمایید .
همچنین شما می توانید برس آرایشی خود را در این آموزش آرایشگری کمی مرطوب کنید . بدین ترتیب می توانید پرایمر را با هایلایتر ترکیب کنید تا زیبایی بیشتری به پوست خود اضافه کنید .
برای این که پوست خود را برنز کنید می خواهم از محصول برنز کننده ی شکلاتی که در ویدئو مشاهده می کنید ، استفاده کنم . زیاد از این محصول استفاده نمی کنم ولی یکی از محصولات مورد علاقه ی من در آموزش میکاپ است .
برای استفاده از آن باید یک برس آرایشی Smith 118 را به کار گیرید . من این محصول را روی گونه های خود استفاده می کنم . همچنین از این محصول در خط فک خود که در ویدئو مشخص است استفاده می کنم و آن را به سمت پایین سر می دهم .
حواستان باید به اندازه ی بینی نیز باشد که به طور متناسب از آن استفاده کنید . نباید خیلی زیاد قسمت های اصلی بینی خود را کانتورینگ کنید و از برنزر روی آن استفاده کنید . خیلی ساده و ملایم باید از آن روی بینی استفاده کنید ؛ درست همان طور که در ویدئو مشخص است .
برای این که کمی صورت خود را سرخ کنم به رنگی سرد تر نیاز دارم . در این آموزش آرایشگری از محصول Marc Jacobs استفاده می کنم که کد رنگ آن 500 است و برای سرخ کردن گونه از آن استفاده می کنم . از آن روی گونه های خود به آرامی استفاده می کنم . رنگ دانه های موجود در آن کمی بیشتر است ، بنابراین شما باید مراقب باشید که مقدار زیادی از آن را استفاده نکنید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی