میکاپ Rosie Huntington-Whiteley ( قسمت دو )

فهرست مطالب

میکاپ Rosie Huntington-Whiteley

خب برای کار های پایه ای در این آموزش میکاپ من می خواهم از محصول Lancome استفاده می کنم که می دانم همه آن را دوست دارند .

[aparat id=’t2Weg’]

من می خواهم از برس بافینگ کوچکی که در ویدئو مشاهده می کنید ، به خوبی استفاده کنم . این کار باعث می شود شما پوست جذابی داشته باشید .

من خودم نیز این کار را انجام می دهم و به خوبی از آن مراقبت می کنم ؛ زیرا خیلی روی پوستم حساس هستم . به نظرم این خیلی جالب است ؛ زیرا هر کسی فاندیشن را به روش های مختلفی در آموزش آرایشگری اعمال می کند . من نیز فاز های متفاوتی را هر دفعه بررسی می کنم . گاهی از برس آرایشی استفاده می کنم ، گاهی از انگشت هایم کمک می گیرم و حتی بعضی اوقات از اسفنج های آرایشی کمک می گیرم .

من فکر می کنم که این بستگی به فرمولی دارد که در محصول مورد نظر از آن استفاده شده است . از نظر من محصولاتی که به صورت نازک در آموزش آرایشگری روی پوست شما قرار می گیرند ، بهترین نوع هستند .

من معمولا همین روند را در آموزش آرایشگری پیش می گیرم و فاندیشن خودم را اعمال می کنم . البته من یک طیف تیره تر را به کار می گیرم ؛ زیرا من دوست دارم رنگ بدن هماهنگی داشته باشم و به خاطر تابش نور خورشید رنگ قسمت های مختلف آن با یکدیگر تفاوتی نداشته باشد . دوست دارم درخشش طبیعی صورتم را حفظ کنم بنابراین به طور معمول از یک طیف تیره تر استفاده می کنم .

من فکر می کنم مردم گاهی اوقات فراموش می کنند که صورت قسمتی از بدن است که کاملا به گردن متصل است و گردن نیز قسمتی است که به بدن متصل می شود . بنابراین گاهی اوقات نیاز است که شما تمامی این قسمت ها را در آموزش میکاپ با یکدیگر هماهنگ کنید .
برای این که حرف خود را تصدیق کنم از کانسیلری استفاده می کنم که دست نویس خود رزی است و به صورت مستقیم آن را در قسمتی که در ویدئو مشاهده می کنید روی صورت او اعمال می کنم . این ابزار به شما اجازه می دهد که آموزش آرایشگری را به صورت نقطه ای دنبال کنید و به زیبایی کار خود را انجام می دهد . سپس از برس 207 خود استفاده می کنم و سعی می کنم این قسمت ها را براق کنم و تناسب را روی پوست رزی به صورت کامل رعایت می کنم تا هیچ تفاوتی دیده نشود .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی