میکاپ Rosie Huntington-Whiteley ( قسمت چهار )

فهرست مطالب

میکاپ Rosie Huntington-Whiteley

خب در مرحله ی بعدی از این آموزش آرایشگری قبل از این که به سراغ چشم های رزی برویم ، یک لایه ی نازک از این پودر روی آن می پاشیم . نیازی نیست در همه ی قسمت ها آن را اعمال کنید . من فقط می خواهم مقداری از آن را استفاده کنم تا عملیات مخفی سازی را به خوبی انجام دهم .

[aparat id=’0im7p’]

خب حالا نوبت به چشم های شما در این آموزش میکاپ می رسد . برای اعمال مواد آرایشی در این قسمت ، از برس آرایشگری استفاده می کنم . از اولین رنگی که می خواهم استفاده کنم ، خاکستری مایل به قهوه ای و نوعی رنگ هلویی روشن است و آن را به صورت کلی روی همه ی قسمت های پلک رزی اعمال می کنم . این کار را خیلی ساده باید انجام دهید .
من واقعا عاشق این رنگ ها هستم ؛ زیرا روی صورت واقعا به صورت کاملا طبیعی جلوه می کنند اما شما می توانید بازی های مختلفی را با آن ها انجام می دهید . البته استفاده ی بیش از حد از آن ها می تواند شما را شبیه یک خون آشام کند .
پس از این مرحله از آموزش آرایشگری می خواهم سایه ی قهوه ای شکلاتی را اضافه کنم و از آن در خط کاسه ی چشم شما استفاده خواهم کرد و به صورت خیلی نرم به لبه های خارجی می رسم . سپس با استفاده از براشی که در ویدئو معرفی شده است ، رنگ موجود را پخش می کنیم .
پس از این مرحله باید یک سایه ی مسی به لبه ی خارجی کاسه ی چشم خود و مرکز آن اضافه کنید . شما باید براش را به آرامی مرطوب کنید و این باعث می شود شما رنگ عمیق تر و تازه تری را در نتیجه داشته باشید .
این ایده ی خوبی است : هر موقع شما براش را خیس کنید می توانید نقش برجسته تری از رنگ را به دست آورید و سایه های بهتری را در اختیار داشته باشید . ولی یادتان باشد نباید خیلی زیاد و بیش از اندازه این براش ها را خیس کنید ، زیرا باعث می شود رنگ دانه های موجود روی پلک شما دچار مشکل شود .
در مرحله ی بعدی من می خواهم از یک خط چشم در این آموزش آرایشگری استفاده کنم که رنگ آن قهوه ای شکلاتی است . این خط چشم را باید به صورت خیلی باریک در گوشه های داخلی استفاده کنید و به همین ترتیب که جلو می روید آن را ضخیم تر کنید .
با ما همراه باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی