آموزش طراحی ناخن با رنگ های سفید و قرمز لهستانی

فهرست مطالب

طراحی ناخن

سبکی از آموزش طراحی ناخن که قرار است امروز در مورد آن با شما عزیزان صحبت کنیم با استفاده از رنگ های سفید و قرمز لهستانی ایجاد می شود که شامل چندین نقطه است .
ظاهر این طراحی ناخن شگفت آور است .
همچنین این سبک امروزه توسط تعداد بسیار زیادی از افراد استفاده می شود و می توان آن را در موقعیت های نیمه رسمی مورد استفاده قرار داد .
همچنین شما می توانید ترکیب رنگی متفاوتی را برای ناخن خودتان انتخاب کنید تا بتوانید ظاهری متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشید .
اگر می خواهید چنین طراحی ناخنی را برای خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم موارد زیر را تهیه کنید و با استفاده از آن ها ، مرحل را قدم به قدم پیش بروید .

موارد مورد نیاز برای این آموزش

  • لاک سفید رنگ برای طراحی ناخن
  • لاک قرمز برای رنگ کردن ناخن
  • نوار یا تیپ های مخصوص ناخن
  • ابزار نقطه گذاری یا خلال دندان برای ایجاد چندین نقطه

حال می خواهیم مراحل قدم به قدم را با یکدیگر بررسی کنیم .

  1. ناخن های خود را با استفاده از لاک سفید ، رنگ کنید تا یک پایه ی مناسب برای این آموزش آرایشگری ایجاد کنید .
  2. یک نوار ناخن یا تیپ را به صورت قطری روی ناخن خود قرار دهید و لاک قرمز رنگ را روی ناخن خود اعمال کنید .
  3. با استفاده از مقداری لاک قرمز روی یک سطح تمیز ، ابزار نقطه گذاری یا خلال دندان خود را آغشته کنید . سپس روی قسمت سفید رنگ ناخن خود ، نقطه هایی را ایجاد کنید .
  4. برای این که کار خود را پایان دهید و ظاهری عالی داشته باشید ، روی ناخن های خود یک لایه رنگ شفاف اعمال کنید تا ظاهر براق و شفافی که سالن های زیبایی ایجاد می کنند را برای خود به وجود آورید .

پیشنهاد می کنیم برای این که ظاهری بهتر و مناسب تر برای مهمانی های خود داشته باشید از سالن زیبایی لیلیوم سرخ وقت بگیرید و کار خود را به متخصصان مجرب در این حوزه بسپارید .
در صورتی که تمایل به مراجعه ی حضوری ندارید ، می توانید به صورت تلفنی از همکاران ما در آکادمی لیلیوم سرخ مشاوره بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید .
اگر به تلفن دسترسی ندارید از فرم تماس با ما و قسمت نظرات موجود در سایت استفاده کنید تا کم تر از بیست و چهار ساعت پاسخ مناسب را دریافت نمایید .
امیدواریم که از این آموزش لذت کافی را برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی