بهترین ماسک صورت برای سم زدایی متنناسب با پوست شما

فهرست مطالب

ماسک صورت

خب ، فصل تعطیلات فر رسیده است . احتمالا دائما غذا میل می کنید ، با خانواده وقت می گذرانید و تفریح می کنید … احتمالا پایه و اساس زندگی خود را نیز فراموش کرده اید ؟ کاملا مطمئنیم که همه ی ما در این وضعیت بوده ایم . استرس ، افراط بیش از حد و انجام ندادن کروماتوگرافی لایه نازک به اندازه ی کافی ، می تواند پوست ما را خراب کند .
امسال ، چهره ی خود را در روز هایی که به مهمانی های خانوادگی مورد علاقه ی خود می روید تغییر دهید تا پوستی شفاف داشته باشدی که آماده ی میکاپ هایی شود که در روز های تعطیل برای مهمانی ها طبق عادت استفاده می کنید . در زیر چند ماسک سم زدا و قدرتمند برای آموزش پاکسازی پوست آورده ایم که برای هر نوع پوستی مناسب است .

بهترین ماسک برای پوست چرب : پودینگ ذغال سنگ برای منافذ Boscia

شمایی که پوست چرب دارید ، این محصول برای شما ساخته شده است ! پودینگ ذغال سنگ Boscia که منافذ را باز می کند ، از 3 ماده ی تمیز کننده ی پوستی تشکیل شده است : ذغال سنگ سیاه که به خاطر داشتن کاربرد های ضد باکتریایی شناخته می شود ، ذغال سنگ سفید که به دلیل متعادل کردن پوست شناخته می شود و رس کائولین که روغن اضافی را بدون از دست دادن رطوبت پوست کاهش می دهد . این کرم پودینگ در اعماق پوست شما نفوذ می کند تا کثیفی و چربی را برای سم زدایی از بین ببرد . این کار بدون این که پوست شما خشک شود انجام خواهد شد . محل T صورت یا کل صورت را برای استفاده از این کرم استفاده کنید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه روی صورت باقی بماند .

بهترین ماسک برای پوست خشک : ماسک ایرلندی Peter Thomas

سم زدایی پوست های خشک می تواند کمی ریسک به همراه داشته باشد . اگر بیش از اندازه از این ماسک استفاده شود ، باعث می شود پوست رطوبت خود را از دست بدهد و انتظار می رود مشکلات متعددی از آکنه تا پوست پوست شدن آن پدید بیاید . ماسک Peter Thomas Roth استاد سم زدایی پوست خشک است که این کار را با استفاده از ماسک مور ایرلندی انجام می دهد . در کنار ماسک مور ایرلندی ، یک پاک کننده ی کاملا طبیعی نیز وجود دارد . این ماسک شامل شامل یک جلبک هایجیکی فوق آب رسان و ذغال سنگ پاکسازی است . این محصول باعث می شود پوست خشک کاملا شفاف و مرطوب شود .

بهترین ماسک برای پوست ترکیبی و پوست حساس : ماسک پاک کننده ی Indie Lee

این ماسک به صورت تخصصی برای پوست هایی که مستعد آکنه و احتقان هستند یا پوست های حساس ساخته شده است . ماسک پاک کننده ی Indie Lee ، لایه برداری می کند ، سالم سازی می کند و پوست را تسکین می دهد . این ماسک حتی برای پوست هایی که تحریک پذیری بالایی دارند به کار می رود . با لایه بردار های قوی مثل سالیسیلیک و گلیکولیک اسید ، گوگرد پاک کننده ی پوست و بابونه ی آرامش بخش تشکیل شده است که همه کاری را می تواند انجام دهد و تگرانی های پوستی پس از سم زدایی را از بین می برد و باعث تغذیه ی پوست و متعادل شدن آن می شود .

بهترین ماسک برای پوست معمولی : ماسک سم زدای سریع Caudalie

پوست های معمولی نیز به سم زدایی نیاز دارند . فقط به خاطر این که این نوع پوست کم تر دچار مشکلات می شود ، به این معنی نیست که از تمام سموم و خطرات در امان است . مهم ترین ماده ای که در این ماسک ایفای نقش می کند رس صورتی است که نا خالصی ها را از بین می برد ، پوست در معرض آلودگی را تمیز می کند ، منافذ را می بندد ، پوست را محکم می کند و باعث درخشانی آن می شود .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی