بهترین تونر صورت بر اساس نوع پوست

فهرست مطالب

تونر صورت

تاثیرگذار ترین تونر صورت بر اساس نوع پوست که در آموزش آرایشگری وجود دارد کدام است ؟
اگر از تونر استفاده می کنید که فقط بتوانید بیرون بروید و کار های خود را انجام دهید ، برخی از منفعت هایی که برای پاکسازی پوست دارد را از دست خواهید داد . در حالی که تونر ها در ابتدا فقط به عنوان خشک کننده ی پوست های چرب و از بین بردن آکنه شناخته می شدند ، امروزه پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و به عنوان بخش مهمی از آموزش پاکسازی پوست شناخته می شوند . اجازه دهید این بخش را دقیق تر بررسی کنیم و اهمیت آن را بیشتر درک کنیم .

تونر چیست ؟

تونر ها مایعاتی هستند که پایه و اساس آن ها آب است که با مواد مفیدی ترکیب شده اند و به سرعت در اعماق پوست نفوذ می کنند .

زمان استفاده از تونر

درست پس از پاکسازی در هنگام صبح یا شب باید از آن استفاده کنید . تونر ها مزایایی دارند که می توانند به تصفیه کردن و شفاف سازی پوست کمک کنند . این مواد هر چیزی را که پاک کننده ی پوست شما نداشته باشد ، در خود جا داده است . علاوه بر این ، آن ها پوست شما را آمده می  کنند تا محصولات پاکسازی پوست را به خوبی جذب کنند ؛ برای مثال سرم ها .

وظایف تونر ها

به طور اساسی ، هر کاری که شما بخواهید، آن ها برای شما انجام می دهند. آن ها منافع منحصر به فردی دارند ؛ مثل بازسازی و شفاف سازی پوست ، کاهش منافذ پوست و آماده سازی پوست برای انجام کار های دیگر مثل میکاپ . همچنین تونر ها هر کدام منافع خاص خود را دارند که مربوط به نوع پوست شما می شود .
برای این که به شما کمک کنیم ، بر اساس نوع پوست محصولاتی را لیست کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید .

تونر روشن کننده ی نیاسینامید Good Molecules

مناسب برای : پوست های بالغ
منافع : روشن کننده
این تونر عاری از الکل ، ترکیبی آرام بخش از مواد روشن کننده شامل نیاسینامید ، ریشه ی شیرین بیان و ویتامین C است که افزایش فشار خون را تقویت می کند ، التهاب را تسکین می دهد ، از کسلی پوست می کاهد ، روشنی پوست را تقویت می کند و رنگ پوست یکنواختی را ایجاد می کند .

تونر ژل آبکی Sunday Riley Martian Mattifying

مناسب برای : پوست های چرب و از بین بردن آکنه
منافع : حساسیتی
به طور مخصوص تولید شده است تا پوست های چرب و دارای آکنه را هدف قرار دهد . این تونر ژل-آب ترکیبی از رس بنتونیت ، چای سبز و نارون کوهی است که استخراج می شود تا چربی اضافه را جذب کند و قرمزی پوست را آرام کند . این کار باعث می شود پوستی نرم تر ، درخشان تر و آرام تری داشته باشید .

تونر Indie Lee CoQ-10

مناسب برای : پوست های خشک و پوست پوست شده
منافع : آب رسانی پوست
این ماده شامل فرمول مرطوب کننده ای است که شامل هیالورونیک اسید ، آلوئه ورا و آنتی اکسیدان CoQ-10 است که باعث آب رسانی به پوست می شود و از نازکی آن جلو گیری می کند .

تونر درمانی بازسازی سطح پوست Boscia با سرکه ی سیب

مناسب برای : پوست های استرسی
منافع : لایه برداری
این تونر شامل 20 درصد از ترکیبات اسیدی است که سطح پوست را بازسازی می کند و لایه برداری پوست را انجام می دهد . این کار به آرامی سلول های مرده ی پوست را از بین می برد تا ظاهری تقویت شده داشته باشید .

تونر متعادل کننده ی PH با برند Mila Moursi

مناسب برای : پوست های پوست های ترکیبی و غیر یکنواخت
منافع : متعادل کننده
این محصول ترکیبی از لاکتیک اسید ، سالیسیلیک اسید ، گلیسرین ، عصاره ی نعنا و آلانتوئین است . این تونر کمک می کند که مقدار PH پوست متعادل شود . این کار با پایین اوردن سبوم پوست ، تقویت رطوبت و ترغیب ساخت سلول های پوستی برای داشتن یک پوست نرم تر و متعادل تر انجام می شود .

تونر پاک کننده ی عمیق آلوئه آلوم با برند Uma

مناسب برای : پوست های رسوب گرفته و انباشته شده
منافع : تصفیه کننده و روشن کننده
از گیاه شناسی آیرودیک برای ساخت این محصول استفاده شده است . این تونر به مبارزه با عفونت ، محافظت از پوست و بازسازی پوست کمک می کند تا مطمئن شود خود پوست می تواند از خودش در مقابل آلاینده های زیست محیطی و باکتریایی مراقبت کند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی