بهترین کرم برای پوست خشک

فهرست مطالب

کرم برای پوست خشک

همین طور که ویرویس کرونا در حال گسترش است ، یک فشار جهانی به وجود آمده است که از عفونت با استفاده از دستمال مرطوب کننده ی ضد باکتریایی ، ضد عفونی کننده ها و شست و شوی دست جلوگیری شود . ما کاملا این موضوع را در مقاله تاثیر ویروس کرونا در آرایشگری بررسی کردیم و متوجه تاثیرات آن در آموزش آرایشگری شدیم . مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها پیشنهاد می کند که دست های خود را به مدت 20 ثانیه بشویید تا وقتی که دست هایتان صدای جرنگ جرنگ دهد و هر بار که می خواهید آن ها را در حالی که کفی هستند زیر آب ببرید نیز به یکدیگر بمالید .
در حالی که شما اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را انجام می دهید ، مراقب باشید که شست و شوی بیش از حد دست ها می تواند باعث خشکی بیش از حد پوست شود . علاوه بر این اگر شما چند قطره بیشتر از مواد ضد عفونی کننده به دست های خود بزنید ، این ماده باعث ترک خوردن دستانتان و ایجاد خون ریزی در آن ها می شود .
بله ، از دست دادن زیبایی کف دست ، کم ترین مشکل ما هستند . با این حال ، مشکلاتی وجود دارند که فرا تر از سطح پوست می روند .
اغلب اوقات ، خشکی پوست باعث خارش آن می شود . خاریدن دست هایتان ممکن است خراش های میکروسکوپی ایجاد کند ؛ بنابراین باکتری هایی که زیر ناخن شما وجود دارند وارد بدن می شوند . به طور مشابه ، دست های ترک خورده و دست هایی که خون ریزی دارند ، مسیر متفاوتی را برای تحریک کننده ها و میکروب های جدید فراهم می کنند تا راه خود را پیدا کنند و سیستم ایمنی بدن شما را تضعیف می کنند . شاید شما بخواهید هیدراتاسیون را به لیست اقدامات پیشگیرانه اضافه کنید .
نکته ی مهم : اطلاعاتی که در بالا ذکر شد به عنوان پیشنهاد کلی در مورد سلامتی دست ها مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ ارتباط مشخصی وجود ندارد که آیا ویروس کرونا از طریق زخم یا بریدگی وارد بدن می شود یا خیر .
نکات بهداشتی را به طور منظم مطابق با توصیه های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها انجام دهید . تا جایی که امکان دارد از دستکش استفاده کنید . از یک مرطوب کننده برای آب رسانی ، التیام بخشیدن و محافظت از پوست استفاده کنید تا به خود کمک کنید که سالم بمانید .

کرم ترمیم کننده ی دست Eau Thermale Avène Cicalfate

این کرم پس از 5 بار شستن دست ها باقی می ماند ، پس شما نیاز نخواهید داشت که دوباره مقداری از آن را روی دست خود بمالید . در این کرم سوکرالفیت تزریق شده است و کرمی بدون چربی است که سد پوستی را بازسازی می کند ؛ این بخشی از پوست شما است که از آن در مقابل عفونت جلوگیری می کند . فرمول آب در روغن آن وقتی که آن را روی دست می مالید خود را نشان می دهد و به سرعت جذب می شود تا دست ها را پس از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک مرطوب نگه دارد ؛ زیرا دست ها در هنگام تمیز کردن با محصولات پاک کننده و صابون های ضد باکتریایی در تماس هستند .

کرم دست برزیلی Sol de Janeiro

این کرم ترمیم کننده حس تعطیلات روز های گرم سال را به ما می دهد . فرمول آن از طریق دانه های بادام برزیلی ( یک غذای فوق العاده که برای تقویت ایمنی بدن شناخته می شود .) ، روغن نارگیل تقویت شده و روغن açaí که سرشار از آنتی اکسیدان است تهیه شده است . این کرم دست برزیلی باعث نیرو گرفتن دوباره ی پوست می شود تا دست های سالم تری برای انجام کار های خود داشته باشید . حتی اگر مسافرت های خود را لغو کرده اید اجازه دهید با استفاده از این کرم ها به حال و هوای آن سفر بروید .

کرم ترمیم کننده ی پوست دست Sisley پاریس

به دنبال یک کرم فرانسوی با کیفیت هستید ؟ از کرم Sisley پاریس برای ترمیم پوست دست خود استفاده کنید . در حالی که شما آن را ضد عفونی می کنید ، این کرم که خاصیت تغذیه کنندگی بالایی دارد به طور مرتب فعالیت می کند تا آب بگیرد و آن را ذخیره کند . این کار باعث تقویت عملکرد سد پوستی شما می شود ، خارش را از بین می برد و قلب پوست بیرونی را تغذیه می کند . دیگر اشاره نمی کنیم که این کرم چه قدرتی در نرم کردن کوتیکول ها و تقویت ناخن ها دارد .

کرم درمان کننده ی دست La Mer

در قلب این کرم ابریشمی یک اکسیر بازسازی سلول وجود دارد که با بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست ، آن را به سالم ترین حالت خود بر می گرداند . این کرم که به امضای Miracle Broth نیز در آمده است ، پنج فاکتور مربوط به درمان پوست را برای شما انجام می دهد : مرطوب کردن ، احیا ، تسکین ، نرم و صاف کردن و درخشندگی با استفاده از جلبک دریایی که آسیب را کاهش می دهد .

کرم دست de Rose توسط Terry Baume

این کرم توسط ترکیبی از نرم کننده ی پوست که از کره ی رز ، موم و روغن به وجود می آید ، تشکیل شده است . de Rose به صورت روزانه دست شما را کامل مرطوب نگه می دارد و در شب ها درمانی برای دست هایی است که از آن ها کار زیادی کشیده شده است . ما خودمان به شخصه دوست داریم از این فرممول با ارزش یک ماسک سفارشی درست کنیم تا هیدراتاسیون را به صورت کامل بازسازی کنیم و از ورود ویرویس های خارجی خطرناک جلوگیری نماییم . این کرم را روی انگشتان و کف دست های خود بمالید ، یک دستکش کتان دستتان کنید و اجازه دهید تا موقعی که خواب هستید همین طور باقی بماند . پس از بیدار شدن ، دستکش ها را در بیاورید ، سپس لکه های اضافی را برای پوست های نرم و ترمیم شده ماساژ دهید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی