آموزش تغییر رنگ مو به بلوند خاکستری ( قسمت چهار )

فهرست مطالب

چگونه رنگ موی خود را به بلوند خاکستری تغییر دهیم ؟

مرحله دوم : تصمیم گیری در مورد رنگ موی حرفه ای یا آرایشگر

با توجه به رنگ پایه ای که برای آموزش رنگ مو استفاده می کنید ، احتمالا شما بخواهید که از کمک آرایشگران حرفه ای برای نتیجه گرفتن استفاده کنید .
این به آن خاطر است که دلکره یا بلیچ می تواند کار های متفاوتی را روی مو های شما انجام دهد . این یک ماده ی قدرتمند و شیمیایی برای استفاده در خانه است .
همچنین ، اگر کار خود را با رنگ های تیره شروع می کنید ، این موضوع نیازمند جلسه های متعدد دکلره است تا رنگ مورد نظر شما به خوبی ایجاد شود .
شما همچنان در این قسمت می مانید ! احتمالا زمان و تلاش بیشتری برای انجام این تغییر رنگ مو نیاز داشته باشید ؛ بنابراین بهترین راه این است که اجازه دهید دکلره توسط یک حرفه ای روی موی شما انجام شود .
شاید شما استاد رنگ مو در خانه باشید یا اصلا نخواهید برای این کار به سالن زیبایی بروید ! هیچ ایرادی ندارد . اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید می توانید از محصولات زیر استفاده کنید :

این موضوع بستگی به آن دارد که شما بخواهید چه مقدار رنگ موی خود را با استفاده از رنگ خاکستری بلوند ، روشن یا تیره کنید .
فقط به یاد داشته باشید که این رنگ را باید به شکل حرف T مورد استفاده قرار دهید و در نظر داشته باشید که این رنگ ، یک فرمول برای رنگ موی دائمی دارد .
این به آن معنی است که شما باید آن را با چیز های دیگر مخلوط کنید . آیا با شاخه مو های تیره تر سر و کار دارید ؟ شما ممکن است بخواهید از از محصول دکلره ی موی Colorista از برند L’Oréal Paris استفاده کنید .
در ادامه می خواهیم نکاتی را برای شما بیان کنیم که در مورد دکلره ی مو در آموزش آرایشگری است . شما می توانید با استفاده از این نکات ، این عمل را در خانه انجام دهید .
امیدواریم که این آموزش تا به این جا برای شما مفید واقع شده باشد .
از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید و ماین مقاله را مطالعه کردید ، کمال تشکر را داریم .
متخصصان لیلیوم سرخ همه روزه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند .
موفق باشید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی