میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت هشت )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

پس از مراحلی که در این آموزش آرایشگری طی کردیم قطعا شما می خواهید که مقداری اطراف لب خود را تمیز کنید یا کار دیگری با آن انجام دهید . این ها کار هایی نیستند که بتوان گفت شما به طور کامل نتیجه ی مورد نظر را از آن دریافت خواهید کرد .
بنابراین من می خواهم از فاندیشن استفاده کنم . مقداری از آن را بر می دارم و برای این کار باید از یک برس مصنوعی استفاده کنم .
در نهایت این همان ظاهری است که همه ی ما انتظار آن را می کشیدیم ؛ بدون این که از مژه استفاده کنیم . همان طور که مشاهده می کنید این ظاهر خیلی طبیعی به نظر می رسد و کاملا برای فصل پاییز برجسته است . این آموزش میکاپ به هیچ وجه سخت نیست ؛ زیرا همه ی کاری که شما باید انجام دهید این است که یک لب تیره داشته باشید و سایر موارد روی چشم ها باید خیلی روشن و طبیعی باشد .
اما اگر می خواهید این آموزش آرایشگری را به سمتی سوق دهید که مسحور کننده تر به نظر برسد ، می توانیم از مژه های مصنوعی استفاده کنیم ؛ زیرا این مژه ها باعث می شود حجم مژه های خود شما افزایش پیدا کند و جذابیت چهره ی شما را نیز تشدید خواهد کرد و زرق و برق بیشتری به آن اضافه خواهد کرد .

[aparat id=’0CaDL’]

من می خواهم در این بخش به شما آموزش دهم که چگونه از آن استفاده کنید . برای مژه های مصنوعی از محصولات Tarte استفاده می کنم . گاهی اوقات می گویند که این محصولات ، انسان را شبیه الهه می کند !
برای این کار من در ابتدا به سمت پایین نگاه می کنم ، موچین را در دستانم می گیرم و در نزدیکی خط مژه های خود نگه می دارم .
سپس شما باید با دقت و کمی دعا 🙂 کار خود را شروع کنید و مژه های مصنوعی را به مژه های طبیعی خود اضافه کنید .
کاری که در نهایت می خواهم انجام دهم این است که از یک خط چشم مایع و نوک تیز Urban Decay در گوشه های داخلی استفاده کنم تا یک هایلایت و سایه ی زیبا و براق ایجاد کنم .
بنابراین به طور کاملا مشخص راه استفاده از این مژه ها را برای شما شرح دادیم . استفاده از مژه ها الزامی نیست و بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد .
اما واقعیت این است که بدون استفاده از مژه ی مصنوعی و خط چشم ، ظاهری ایجاد می کنید که انگار هیچ تلاشی برای آن نکرده اید و فقط یک میکاپ پاییز طبیعی و روشن در این آموزش آرایشگری اعمال کرده اید .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی