میکاپ برجسته برای فصل پاییز ( قسمت پنج )

فهرست مطالب

میکاپ برجسته

اکنون در این آموزش آرایشگری به سراغ سایه ی چشم می رویم و در ابتدا آن را روی گوشه های داخلی چشم خود اعمال می کنم .
قصد من این است که آن قسمت را به طور کامل هایلایت کنم و سایه بزنم . به نظر من رنگی که دارم استفاده می کنم بسیار زیبا و جذاب است .
همین روند را ادامه می دهم . سپس به سراغ رنگ گرم تری می روم که کنار رنگ صورتی قرار دارد . این رنگ را روی قسمت های استخوانی که زیر ابرو هایم قرار دارد استفاده می کنم .

[aparat id=’SyJYk’]

سپس با استفاده از یک برس کرکی این آموزش میکاپ را ادامه می دهم . رنگی که به رنگ هلویی نزدیک تر است را انتخاب می کنم . می توانید در ویدئو به صورت واضح این را مشاهده فرمایید .
از این رنگ روی چروک پلک های خود استفاده می کنم . پس از این مرحله از رنگ کدر تری استفاده می کنم که به رنگ خاکستری شباهت نزدیکی دارد و کاملا مات است .
این رنگ را نیز در این آموزش آرایشگری روی چروک پلک های خود استفاده می کنم . من واقعا ساختار این رنگ ها را در آموزش میکاپ دوست دارم .
زیرا فکر می کنم وقتی شما چشمانتان را می بندید ، شما می توانید تحول و تحرک را بین رو رنگ موجود مشاهده کنید .
آخرین رنگی که می خواهم از ان استفاده کنم را در ویئو مشاهده می کنید که به آن رنگ کیتی هم گفته می شود . از این رنگ برای گوشه های خارجی پلک و چشک خود استفاده می کنم . دقت داشته باشید چروک شما باید کاملا پوشیده شود .
رنگ دانه های این رنگ نسبت به سایر رنگ هایی که در این آموزش میکاپ استفاده کردیم ، بیشتر است . خیلی آرام دارم از آن استفاده می کنم ولی نباید این استفاده آنقدر آرام باشد که اثر آن کم تر جلوه کند .
من این رنگ آمیزی را حیلی دوست دارم ؛ زیرا باعث ایجاد تفاوت بین چشم های بسته و چشم های باز می شود . می خواهم به طور متناسب از این رنگ استفاده کنم تا شاهد لبه های خشن و تفاوت فاحش رنگ ها روی پلک ها نباشیم .
همچنین من می خواهم از رنگ کیتی در قسمت پایینی مژه ها استفاده کنم . حواستان باشد که فقط باید گوشه های خارجی را مورد هدف قرار دهید .
من از برس کرکی بزرگی استفاده می کنم ؛ زیرا می خواهم کمی ضخیم تر جلوه کند . به طور مشخص دارم این رنگ را روی قسمت پایین چشم خود گسترش می دهم تا باعث ایجاد یک ظاهر دودی و جذاب روی چشم های من شود .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
تماس با دفتر آموزشگاه
آدرس اینستاگرام آکادمی